10 Temmuz 2014 Perşembe

Kaçak Gelinler Dön Bana Yeniden Ne Olur Şarkısı Dinle


kaçak gelinler dön bana yeniden ne olur şarkısı
kaçak gelinler dön bana

Kaçak Gelinler Cem Özkan Dön Bana Ne Olur

Kaçak Gelinler Dön Bana Şarkısı

Üzülürüm yine resmini görünce
Maziye bakarak
Vazgeçemem senden
Bir ömür geçse böyle
Ardından yalvararak

Dön bana yeniden ne olur
Sev beni yeniden ne olur
Al beni yanına ne olur
Dön bana yeniden ne olur
Ne olur ne olur
Unuturum sandım
Zamana bırakınca
Seni nasıl sevdiğimi
Ama bugün yine
Söylüyorum hep aynı
Hep anı şehir
Mob. version

İlgili Aramalar: kaçak gelinler dön bana, cem özkan dön bana, kaçak gelinler dön bana yeniden nolur, kaçak gelinler dizi müzikleri, kaçak gelinlerde çalan cem özkan şarkıları, kaçak gelinler dön bana boxca, kaçak gelinler dizi müziği dinle, dön bana yeniden ne olur sözleri
Paylaş :
Etiketler: ,

2 yorum:

  1. şarkı beni kendine bağladı adeta her gün dinler oldum

    YanıtlaSil
  2. Kainat beni çok sinir ediyor Şebneme hayranım

    YanıtlaSil

Google Hesabınız yoksa eğer, 'Yorumlama biçimi' bölümünde 'Adı/URL'yi veya 'Anonim'i seçebilirsiniz.