16 Temmuz 2014 Çarşamba

Ulan İstanbul Yaren & Karlos Kanarım Kanarım Ateşlere Yürürüm Yanarım Düet Şarkısı Dinle

Ulan İstanbul Dizisi Kanarım Kanarım Ateşlere Yürürüm Yanarım

Ulan İstanbul Yaren ft. Karlos Kanarım Yanarım Şarkısı Dinle

Karlos ile Yaren'in meyhanede düet yaptıkları parça. Ulan İstanbul dizisi 5. bölüm fragmanında çalan şarkı.

Andro :

Ulan İstanbul dizisi Yaren feat. Karlos Yanarım şarkı sözü - sözleri

[Karlos]
Sen bana aklımla
Başım arasındaki
Mesafe kadar yakınsın

[Yaren]
Sen bana aklımla
Başım arasındaki
Mesafe kadarda uzaksın

[Karlos]
Sen bana haramsın
Tövbe tutmaz iflah olmazsın
Sen asla

[Yaren]
Sen benim kanayan yaramsın
Kabuk bağlamazsın kanarsın

[Karlos & Yaren]
Kanarım kanarım
Ateşlere yürürüm yanarım
Kül olurum savrulup denize
Yağmurlara karışıp yanarım
Oy oy oy

[Yaren vs. Karlos]
Yanarım yanarım
Ateşlere yürürüm yanarım
Kül olurum savrulup denize
Yağmurlara karışıp yanarım
Oy oy oy oy oy oy
Oy oy oy oy oy

ulan istanbul karlos kanarım
ulan istanbul kanarım kanarım yanarım

İlgili Aramalar: ulan istanbul yanarım, ulan istanbul yaren şarkısı, ulan istanbul yaren ft. karlos şarkısı özkan, ulan istanbul yanarım, ulan istanbul yaren karlos, ulan istanbul yaren karlos şarkısı, ulan istanbul yaren karlos dinle, ulan istanbul yaren karlos şarkı sözü, ulan istanbul yaren karlos yanarım, ulan istanbul yaren karlos kanarım kanarım şarkısını dinle, ulan istanbul yaren karlos mp3 dinle, ulan istanbul yaren karlosun birlikte söylediği şarkıyı dinle, ulan istanbul dizisi 5. bölümde çalan şarkıyı dinle
Paylaş :
Etiketler:

43 yorum:

  1. şarkıyı indfiremedim bi türlü yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  2. az önce çaldı süper dizi muhteşem

    YanıtlaSil
  3. mp3 olarka nasıl indirebilirim link

    YanıtlaSil
  4. karlos çok güzel söylüyor hayranım ona

    YanıtlaSil
  5. Yarenin bi şarkısı daha vardı onu bulamadım bilen var mı

    YanıtlaSil
  6. kezzapla mayonez

    YanıtlaSil
  7. Bu dizi şarkılarıyla bile yürür benden söylemesi ! ..

    YanıtlaSil
  8. Admin nasıl indireceğiz bi söylesen diyorum artık

    YanıtlaSil
  9. yanarım yanarım ateşlere yürürüm kanarım off be

    YanıtlaSil
  10. ddeli oldum ya hiç bi yerde yok nasıl iniyoooooor

    YanıtlaSil
  11. Boxca diye geldim indirme yok

    YanıtlaSil
  12. Sarki cok guzel Turkiyeye selamlar

    YanıtlaSil
  13. Laf olsun diye demiyorum ama hakikaten güzeller

    YanıtlaSil
  14. Bundan iyisi şamda kayısı olurdu zaten

    YanıtlaSil
  15. Artık hiç bir bölüm kaçmayacak emin olun Yaren ve Carlos

    YanıtlaSil
  16. bu dizii süper ya

    YanıtlaSil
  17. bu şarkı çalma listemde yerini aldı sürekli dönüp dönüp çalıyo çok sevitorum bende

    YanıtlaSil
  18. Sözleri çok güzel kanarım kanarım ateşlere yürürüm yanarım

    YanıtlaSil
  19. Nasıl indirebilirim

    YanıtlaSil
  20. Biride demez mi ki nerden iner bu die

    YanıtlaSil
  21. Ben hala indirme sitesi aerıyorum

    YanıtlaSil
  22. Dün gece tekrarı vardı yine çaldı off süperdi

    YanıtlaSil
  23. Diziye laf atan beni bulur karşısında kafa göz dalarım ha !

    YanıtlaSil
  24. indiremiyorummmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  25. Ulan İstanbul Ulan İstanbul :@

    YanıtlaSil
  26. daha ne kadar iiyi olabilirdi ki kafanız kıyak galiba

    YanıtlaSil
  27. dizi oyunculuğundan öte bişe bu sanatçı mı bunlar

    YanıtlaSil
  28. Yeni bölümü iple çekiyorum keşke bi daha düet yapsalar

    YanıtlaSil
  29. belalıyla işleri zor ne yapcaklar çok merak ediom

    YanıtlaSil
  30. youtube dan indi
    rin be

    YanıtlaSil
  31. Kim sölüyo bu şarkıyı normalde çok güzel

    YanıtlaSil
  32. Yaren ve Karlos söylüyor hatta şarkının bestesi Karlos'a aitmiş.

    YanıtlaSil
  33. İndirme anlatımı ve linki yasak.

    YanıtlaSil
  34. coooooooooooooooooooook güzel ya

    YanıtlaSil

Google Hesabınız yoksa eğer, 'Yorumlama biçimi' bölümünde 'Adı/URL'yi veya 'Anonim'i seçebilirsiniz.