11 Ekim 2014 Cumartesi

10 Ekim 2014 Tarihinde Bu Tarz Benimde Çalan Şarkılar

Bu Tarz Benim yarışma programının 10 ekim 2014 tarihinde gündüz kuşağında yayınlanan 23. bölümde çalan yabancı ve türkçe şarkılardan bir derleme.

Nur Yerlitaş garip hareketler yaparken çalan ilk şarkı ; Ceylan - bana bir şey söyle

İvana Sert'in sahnede göründüğü anda çalan şarkı ; Kaan feat. Kenan Doğulu Radio Killer - living it up (stefano carparelli) 

+ Nur Yerlitaş'ın İvana için istediği şarkı ; Shakira - can't remember to forget you

Kızlar Gelirken çalan şarkı ; Atiye - uyan da gel

Günün ilk yarışmacısı Melek Balkan ve şarkısı ; Akon feat. Eminem - smack that


Podyumdaki isim Ezgi Baylar şarkısı ; Michael Mind - hold on

Yarışmanın en güzel kızı Nur Bozar'ın şarkısı ; Ian Carey feat. Craig Smart - sos

Ayşenur Balcı müziği ; Gisele & Bob Sinclar - heart of glass

Bu tarz benim misafir yarışmacı Seçil tanıtım müzikleri ;
1. Pitbull feat. Kesha - timber
2. Elvis Presley - stuck on you
3. Orhan Gencebay - hatasız kul olmaz

Ayşen Nurcan Şencan ikizleri geldiği sırada çalan yabancı hoş bir müzik ; Andrea & Costi - upotrebena

Sırada poydumda Ayşegül Doğan var şarkısı ; Tuğba Özerk - kolay değil

Gizem Güler 'de çalan şarkı ; Nazan Öncel feat.  Tarkan - hadi o zaman

Özlem podyumda star gibi yürürken(kendince) çalan şarkı ; Koray Çapanoğlu - bu saatte uyuma

Sara Koçoğlu gelirken çalan müzik ; )In-Grid - le dragueur (fedo mora versiyon)

 



bu tarz benim şarkıları, bu tarz benim müzikleri, bu tarz benimde çalan şarkılar, bu tarz benim yeni bölümde çalan şarkı isimleri, bu tarz benimde az önce bugün yeni dün şimdi evvelsi gün çalan şarkı, bu tarz benimde italyanca ispanyolca ingilizce türkçe çalan şarkı, bu tarz benim fransız müziği, bu tarz benim slow damar pop arabesk rock hareketli şarkı
Paylaş :
Etiketler: ,

0 yorum:

Google Hesabınız yoksa eğer, 'Yorumlama biçimi' bölümünde 'Adı/URL'yi veya 'Anonim'i seçebilirsiniz.