17 Ekim 2014 Cuma

16 Ekim 2014 Bu Tarz Benim Şarkılar Listesi

Bu Tarz Benim Yarışma programının son yayınında kullanılan Türkçe ve yabancı şarkılardan oluşmuş bir yazı derlemesi keyifli akşamlar herkese.

Nur Yerşitaş'ın başlangıçta playback yaptığı şarkı ; Ebru Gündeş - söyleyin

Kemal Doğulu & İvana Sert sahnede  ; Inna feat. Yandel - in your eyes

Tüm kızlar dans ederken çalan müzik ; Burak Kut - ver Allah

Podyumda yürüyen ilk isim Melek Balkan ve şarkısı ; Shakira feat. Carlinhos Brown - la la la (Brazil 2014)

Ayşenur Balcı gelirken çalan şarkı ; Parov Stelar feat. Graham Candy - the sun

Tuğçe Ergişi geldiği sırada çalan yabancı müzik ; Wynter Gordon - dirty talk

Nur Bozar'ın şarkısı ; Rihanna - S&M

Misafir yarışmacı Gül Nihal'in tanıtımında çalan müzikler ;
1. Şarkı ; İndila S.O.S
2. Şarkı ; Joseph Loduca - xena

Ayşegül Doğan şarkısı ; Tuğba Ekinci - hadi kızım

Daltonların sıralamasını bozan Gizem Güler ve şarkısı ; Kesha - your love is my drug

Aycan Nuran Şencan ikizlerinin parçası ; Narcotic sound & Christian D. feat. M. - mamasita

Podyum sırası Özlem Özden'de ve tabi şarkısı ; Hakan Peker - mütemadiyen

Özlem Özden'in göbek dansı show'unda çalan şarkı ; Oum Kalsoum - anta oumri

Misafir yarışmacı Gülşen'in şarkıları ;
1. Şarkı ; Kesha - crazy kids
2. Şarkı ; Bob Wilson & His Varsity - charleston

Ezgi Baylar ; Aydın Kurtoğlu - köle



bu tarz benim 16 ekim 2014 şarkıları, bu tarz benim yeni bölümde çalan şarkılar, bu tarz benim 16 ekim 2014 müzikleri, bu tarz benimde çalan şarkı isimleri, bu tarz benimde çalan şarkılar listesi, bu tarz benim müzikleri dinle indir, bu tarz benim yeni bölümde hangi şarkılar çaldı, bu tarz benim göbek dans şarkısı, bu tarz benim damar, bu tarz benim yabancı şarkılar, bu tarz benimde bugün dün yarın çalan çalacak olan şarkılar
Paylaş :
Etiketler:

0 yorum:

Google Hesabınız yoksa eğer, 'Yorumlama biçimi' bölümünde 'Adı/URL'yi veya 'Anonim'i seçebilirsiniz.