10 Ekim 2014 Cuma

9 Ekim 2014 Bu Tarz Benim Yarışması Çalan Tüm Şarkılar Listesi

Bu Tarz Benim Show'da tanıtımlarda ve podyumda çalan şarkılar ve isimleri.
Kaçak Gelinler Dizi Müzikleri Blogspot TM

Programın başında çalan ilk şarkı ( Nur Yerlitaş'ın koptuğu ) : Serkan Kaya - zor bela

Kızlar gelirken çalan şarkı Ajda Pekkan - yakar geçerim

Tuğçe Ergişi ve köpeği pudra gelirken çalan şarkı : Gökçe - ne yapardım

Sara Koçoğlu'nun podyumda yürüdüğü sırada arka fonda beliren müzik : Inna - hot (uk radio edit)

Dilli düdük Ayşegül Doğan'ın şarkısı Erdem Kınay feat. Merve Özbey - helal ettim

Kaldığımız yerden devam sıradaki yarışmacımız Melek Balkan ve şarkısı : Italobrothers - up'n away 

Misafir yarışmacı 60'lar ve Didem şarkıları : 1. şarkı Dj Assad Papi Sanchez & Luyanna - enamorame (latino version) 2. şarkı Marty Robbins - el paso

Sonraki yarışmacı Gizem Güler şarkısını hemen hatırlayalım :  Lilly Wood & The Prick & Robbin Schulz - player in c (robin schulz remix)

Ayşenur Balcı gelirken dj tarzı çalan müzik : Justin Bieber - boyfriend

Şimdi podyumda Ezgi Baylar müziği : Clean Bandit feat. Jess Glynne - rather be

2. Misafir yarışmacı Şansel tanıtımında çalan şarkılar  1 şarkı = Inna - sun is up 2. şarkı = The Beatles - she loves you

Nur Bozar (baş tacımız) şarkısı :  J Balvin - tranquila

Ayşen Nurcan Şencan - Katy Perry - part of me

Tüm şarkılar playerde yer almaktadır. Ancak mobil'den giren arkadaşların uc browser kullanarak müzikleri dinleyebileceklerini hatırlatmak isterim.



bu tarz benim çalan şarkılar, bu tarz benim şarkıları, bu tarz benim müzikleri, bu tarz benim dj müziği, bu tarz benim yabancı, bu tarz benim yeni bölümde çalan müzikler, bu tarz benim programı tüm müzikleri listesi, bu tarz benim 9 ekim, bu tarz benim 9 ekim 2014 çalan şarkılar,bu tarz benim 22. bölümde çalan şarkılar, bu tarz benim bugün çalan şarkılar, bugün çalan şarkının adı nei kim söylüyor, şarkısı, dinle
Paylaş :
Etiketler: ,

0 yorum:

Google Hesabınız yoksa eğer, 'Yorumlama biçimi' bölümünde 'Adı/URL'yi veya 'Anonim'i seçebilirsiniz.