6 Ekim 2014 Pazartesi

Beni Böyle Sev Rock Versiyon 3. Sezon Dizi Müziği

BENİ BÖYLE SEV DİZİ MÜZİĞİ SLOW...
bu şarkı kacakgelinlerdizimuzikleri.blogspot.com kullanıcılarına özel olarak hazırlanmıştır

Beni Böyle Sev 3. Sezon 2. Tanıtım Fragmanı Şarkısı

Beni Böyle Sev Yeni Müzik

3. sezonun 2. tanıtım fragmanında genç birinin seslendirdiği şarkı dizinin kitlesine göre şimdi daha uyumlu olmuş gibi gözüküyor. Sizde konu hakkındaki görüş ve fikirlerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.


BENİ BÖYLE SEV SEVECEKSEN ŞARKI SÖZLERİ

Beni böyle sev seveceksen
Olduğum gibi göreceksen
Girme gönlüme girme ömrüme
Ne dertliymiş diyeceksen

beni böyle sev dizi müziği, beni böyle sevde çalan şarkılar, beni böyle sev, beni böyle sev dinle, beni böyle sev mp3 indir dinle, beni böyle sev rock, slow version, beni böyle sevin yeni sezonunda çalan şarkı, fragmanda çalan şarkı, sözleri, şarkı sözü, kaçak gelinler dizi müziği dinle
Paylaş :
Etiketler:

0 yorum:

Google Hesabınız yoksa eğer, 'Yorumlama biçimi' bölümünde 'Adı/URL'yi veya 'Anonim'i seçebilirsiniz.