7 Ekim 2014 Salı

Bu Tarz Benim 7 Ekim 20. Bölümde Çalan Tüm Şarkılar

Nur Bozar podyumda yürürken çalan şarkı : Rixton - me and my broken heart

Ayşen Nurcan Şencan ikizleri gelirken çalan müzik :  Auburn feat. Iyaz - la la la

Ezgi Baylar podyumdayken çalan müzik : Demet Akalın - rekor

Ayşegül Doğan gelirken çalan Atiye - salla

Zeynep (misafir yarışmacı)
1. Şarkı : Pitbull feat. Kesha- timber 
2. Şarkı : The Beatles - twist and shout

Sıradaki yarışmacı Gizem Güler   şarkısı :  Avicii - wake me up

Özlem gelirken çalan şarkı : Hande Yener Ya Ya Ya

Ayşenur Balcı gelirken çalan şarkı : Justin Bieber & Nicki Minaj - beauty and a beat

Tuğçe Ergişi geldiği sırada çalan müzik  : Gülşen - yatcaz kalkcaz

Tuğçe Ergişi'nin Anne hikayesinde çalan duygusal şarkı : Ajda Pekkan - ağlama anne

8 ekim 2014 tanıtımında çalan : Ceylan - hım hım yar (entarisi dım dım yar)

Buse "yeni aday gelirken çalan şarkı" : Sean Paul feat. Dj Ammo - touch the sky



bu tarz benimde çalan şarkı,bu tarz benim müzikleri, bu tarz benimde çalan yabancı müzik listesi, tüm şarkılar, bu tarz benim 7 ekim şarkıları, bu tarz benim yeni son bölümde çalan şarkı nedir ?
Paylaş :
Etiketler: ,

10 yorum:

  1. Melek balkan da calan sarkiiiiii ????

    YanıtlaSil
  2. Ne olur biri yazsim su sarkinin adini aglayacagim artik bulamiyorum yaa vaaay vAay diye bagiriyor onu da cozemiyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar yeni liste hazırlandı anasayfayadan ilgili yayına ulaşabilirsiniz. Başka sorunlarınız için tekrar yazabilirsiniz.

      Sil
    2. Ayni dert bende de var kafayi yedim bile o muzigi bulayim diye ama bulamadim

      Sil
    3. Merhabalar aradığınız parçanın kaçıncı bölümde ya da hangi tarihte çaldığını belirtebilirseniz eğer size daha iyi yardımcı olabiliriz. İyi günler.

      Sil
  3. hayal ibrahimova13 Ekim 2014 23:28

    en sonunda buldum sarkıyı arkadaslar ismi keep on rising.yorumcu lan carey feat michelle shellers

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler halil bey. Yeni bölümde çalan şarkılara şu linkten ulaşabilirsiniz : http://kacakgelinlerdizimuzikleri.blogspot.com/2014/10/13-ekim-2014-bu-tarz-benim-calan.html

      Sil
  4. hayal ibrahimova14 Ekim 2014 21:37

    Halil diil hayal :)) bey diil hanim :) rica ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afedersiniz Hayal hanım, şu aralar çok dalgınım o yüzden farkedemedim sanırım.

      Sil
  5. Nolur lutfen ilk eleme gecesinde 6.bölüm 20 eylul eylul ozlem ozden diye kizin ciktigi sarkiyi yazar misiniz kac gundur bulamadim lutfen

    YanıtlaSil

Google Hesabınız yoksa eğer, 'Yorumlama biçimi' bölümünde 'Adı/URL'yi veya 'Anonim'i seçebilirsiniz.