9 Ekim 2014 Perşembe

Bu Tarz Benim Didem Kimdir Kaç Yaşında Resimleri

Didem, 19 yaşında bir öğrenci Lojistik okuyor şuan liseye gidiyor.

Didem'in kullandığı şapka ve ayakkabısı fuşya.

Didem yarışmaya hak kazanamadı. Didem geldiği sırada podyumda yürürken çalan yabancı müzik : Marty Robbins - el paso 

Didem'in aldığı tarzsına glecek olursak Nur Yerlitaş dışında kimse beğenip tarzsın demedi.
Kibarlığı ve zerafetiyle bu tarz jürisinin evetini alamasa da bizim aldı. Tarzsın Didem !



Didem'in şapkası


Didem'in çantası ve elbisesi


Didem'in ayakkabısı

bu tarz benim didem kimdir, bu tarz benim didem, bu tarz benim didem kaç yaşında, bu tarz benim didem resimleri, bu tarz benim didemin ayakkabısı, bu tarz benim didem gelirken çalan şarkı, bu tarz benim 9 ekim 2014 tarihinde gelen yarışmacı, 60'lar, bu tarz benim didem kimdir kaç yaşında
Paylaş :
Etiketler: ,

0 yorum:

Google Hesabınız yoksa eğer, 'Yorumlama biçimi' bölümünde 'Adı/URL'yi veya 'Anonim'i seçebilirsiniz.