9 Ekim 2014 Perşembe

Bu Tarz Benim Gizem Güler Kimdir Nereli Kaç Yaşında


Bu Tarz Benim yarışmasının güzel adaylarından biri olan Gizem Güler kim hakkında biraz bilgi edinelim.

Gizem Gürler; Polis Akademisi okulundan 24 yaşında mezun olmuştur. Tarz ve güzelliğine güvenen Güler, modellikle uğraşmaktadır.

Özetle Gizem Güler = Kuralcı ve düzene düşkün olarak tanımayabiliriz.

Hobileri ; hayvanları çok seviyor, yazıya meraklı,

Hayalleri; Bir kitao yazmak, hayvanlar için bir barınak açmak

Güler'in fiziksel Özellikleri şu şekilde ; Boyu 170 cm , Kilo : 58 kg , Göz rengi kahverengi

Gizem Güler'i ailesine sorduk bakın ne dediler : Gizem'in fazla alışveriş yaptığını ve bunun hastalık niteliğinde olduğunu düşünüyorlarmış.



gizem güler, bu tarz benim gizem güler, gizem güler kimdir, gizem güler kaç yaşında, gizem güler nereli, gizem güler boyu, gizem güler sosyal medya fotoğrafları, gizem güzler eteği, gizel gülerin ayakkabıları, takıları, makyajı, gizem gülerin telefon numarası, facebook skype msn twitter instagram hesabı, gizem güler bu tarz benim show'a ne zaman geldi
Paylaş :
Etiketler: ,

2 yorum:

  1. kim olacak kendini beğenmiş tarzı olmayan ezilenin karşısında duran bi kişilik

    YanıtlaSil
  2. Sadece nuru ve seni seviyorum . Ayşegül yapmacık iğrenç Bi kız Ayşenur da ama nur oyle degil kızın üstüne cok gidiliyor

    YanıtlaSil

Google Hesabınız yoksa eğer, 'Yorumlama biçimi' bölümünde 'Adı/URL'yi veya 'Anonim'i seçebilirsiniz.