9 Ekim 2014 Perşembe

Bu Tarz Benim Neden Yok Var Mı ? 9 Ekim 2014

Bu Tarz Benim Neden Yok  !
Yok öyle bir şey dünkü bölümü izleyenler bilir bu tarz benim yarışması için yayından kaldırılma, bitme gibi durumlar söz konusu değil. Sadece bir önceki yazımızda da belirttiğimiz gibi yayın saati değişti. Bu Tarz Benim programı artık 15:45'de yayınlanacak.

Hatta 22. bölüm fragmanı yayınlandı üstüne üstlük birde Özlem şarkı söyledi.

Özlem : Belki bu aşk ölümsüz belki yarım kalacak .. şarkı söylerken detone oldu.



bu tarz benim neden yok, bu tarz benim yeni bölüm var mı, bu tarz benim bitecek mi, bu tarz benim yayınlanmadı, bu tarz benim bugün neden yok, bu tarz benim niye yok, bu tarz benim bugün saat kaçta, bu tarz benim 9 ekim 2014 yok, bu tarz benim var mı yok mu
Paylaş :
Etiketler:

0 yorum:

Google Hesabınız yoksa eğer, 'Yorumlama biçimi' bölümünde 'Adı/URL'yi veya 'Anonim'i seçebilirsiniz.