10 Ekim 2014 Cuma

Bu Tarz Benim Nur Bozar - Nur Bozar Kimdir - Nur Bozar Kavga Ediyor

Bu Tarz Benim Nur Bozar Kimdir ; Bozar 25 yaşında üniversite öğrencisidir. Kendinde en çok beğendiği fiziksel özelliği gözleridir. Bozar, bakışlarını Türkan Şoray hanımefendiye benzettiğini dile getirmektedir. Amacı kazandığı para ile bir ev almak. En büyük hayaline gelecek olursak eğer yunuslarla birlikte yüzmek. Onların o kaygan yüzeyleri yokmu ah. :)
Bu Tarz Benim Nur Bozar & Tuğçe Ergişi arasında yaşanan gergin anlar;
Bu Tarz Benim Show'da 10 ekim 2014 cuma günü 3. olarak podyuma çıkan Nur Bozar'a uygulanan karalama kampanyası çok başarılı oldu. Ondan önce çıkan iki yarışmacı 3 jüriden de tarzın cevabı ve yıldız aldılar ama Nur Bozar'a gelince işler değişti.

Tuğçe Ergişi'nin ve Özlem'in katkılarıyla daha jüri karşına çıkamadan tarz olmadığı ve kötü bi kız olduğu iddaa edilen Nur Bozar yenilmeye mahkum edildi. Bu hafta 1 yıldız alabilen Nur'un eleme gecesinde işi zor ama biz yanındayız.Bu saha Tuğçe Ergişi ve Ayşenur Balcı gibilere kalırsa bizde bırakır gideriz.



bu tarz benim nur bozar, nur bozar, bu tarz benim, bu tarz benim nur bozar kimdir, nur bozar kimdir, nur bozar kaç yaşında, nur bozar nereli, nur bozar kaç kilo makyajı ayakkabısı kalem eteği ruju parfümü ayakkabısı göz rengi dudak boyası göz kalemi küpesi elbisesi markası, bu tarz benim nur kavgası, bu tarz benim nur stüdyoyu terk etti, bu tarz benim nur neden kızdı, bu tarz benim nur yorumları, bu tarz benim nur bozar yorum, bu tarz benim kullanıcıların yaptığı yorumlar
Paylaş :
Etiketler: ,

1 yorum:

Google Hesabınız yoksa eğer, 'Yorumlama biçimi' bölümünde 'Adı/URL'yi veya 'Anonim'i seçebilirsiniz.