8 Ekim 2014 Çarşamba

Bu Tarz Benim Nur Bozar Gidiyor Mu Programdan Ayrılıyor Mu 9 Ekim 2014

Nur bozar gidiyor mu, nur bozar bu tarz benimden gidiyor mu, nur bozar neden ağladı, bu tarz benim 9 ekim 2014 habeleri

Bu Tarz Benim yarışmasının en güzel adayı Nur Bozar hakkında gelişmeler.

Bu Tarz Benim programının 9. bölüm fragmanında üzerine fazla gelinen Nur Bozar artık dayanamayıp sahneyi terk ediyor. Göz yaşlarına hakim olamayan güzel yarışmacı programdan ayrılmıyor bunun altını bi çizelim sadece stüdyoyu terk ediyor.



Paylaş :
Etiketler:

10 yorum:

  1. ayrılmasını istemiyoruz zaten..bir normal yarışmacı nur oda giderse program izlenmez...kemal doğuluyu çok seviyorum onun hatrına dahi izlemem...

    YanıtlaSil
  2. giderse program izlenmez bence çıkmasın

    YanıtlaSil
  3. Kızın üzerine çok geldiler ya para için ne kadar iğrençleşiyorlar

    YanıtlaSil
  4. Naparlarsa yapsınlar ellerinden geleni artlarına koymasınlar nur favorim ve bubprogram onunla can buluyo bu kadar basit o yoksa onlarda yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam yerini buldu san ki söz

      Sil
  5. nur ismi gibi kendi de çok güzel bir kız bence gitmesin yoksa program renksiz kalır tarzı da güzel en azından Ayşegül ve digerleri gibi göz zevkimizi bozmuyor ayrıca çok haksızlık yapılıyor nur a kısnıyorlar da bi rahat bırakın.

    YanıtlaSil
  6. çıban başı ayşegül doğan ve ayşenur başka söze gerke yok bence

    YanıtlaSil
  7. aysegül aysenur vesayre
    hepsi zaten ayni...... siz anladiniz onu!
    hic sevmiyorum hicbirinidecünkü hepsi birer oyuncu nur kendi halinde asil zeki ve karakteri güclü ve düzgün olan bir kiz cok seviyorum onu!

    YanıtlaSil
  8. AYSEGÜL NICE INSANLAR GÖRDÜM KIYAFETLERI YOK NICE KIYAFETLER GÖRDÜM ICINDE INSAN YOK!
    AL BU KAPAGI BIR YERE MONTE ET Tugcedende destek almayi unutma!

    YanıtlaSil

Google Hesabınız yoksa eğer, 'Yorumlama biçimi' bölümünde 'Adı/URL'yi veya 'Anonim'i seçebilirsiniz.