11 Ekim 2014 Cumartesi

Bu Tarz Benim Nur Bozar Kullanıcı Yorumları + Yorum Yap

Bu Tarz Benim yarışmasının güzel ve zorlu rakiplerinden Nur Bozar hakkında kullanıcılar tarafından yapılan yorumlar ve sizinde buna ekledikleriniz.

Nur Bozar hakkında kısa bilgi ; Bozar, 24 yaşında bir üniversite öğrencisi genç kızdır.

Kullanıcılardan gelen yorumlar ;

Gül N. : Nurcum sen tam bir Türk kızısın. Üslubunla, halinle, tavrınla sana bayılıyoruz. Tam bir aile kızı olduğun belli, ailende tebrik edilmeyi hak ediyor. Zira iyi bir evlat yetiştirmişler.Aynası iştir kişinin, lafa bakılmaz. Az ve öz konuşman sana yakışıyor bu çizgide ilerlemeye devam et. Başarılar kızım.

Buse :  Bence Nur'un tarzında pantolon çok yakışıyor. Neden taktılar bilmiyorum ama ben seni destekliyorum. (kiss)

Aysel : Seni cox sevirem. Nur gozlerini, boyunu, fiziyini, tavrini, konusmani vs. Bir sozle her tarafli seni cok begenirem. Sene ariqla deyiler. Hayır kisqaniyorlar seni bence.

Seda : Ayşegül'e nasıl tahammül ediyorsun.

Rose : Güzel, çekici ve kaliteli bir kızsın vesselam şu mağmanın alt tabakasındaki oksijen israfı bir kaç tane kişiyle hiç muhatap olma. Sen çok güzelsin daha cesur vamp bir hatun ol kıyafetini giy yıldızını al keyfine bak.Onların adını bile anma prim yapmasınlar senin sayende.

Tuğçe S. : Herkezde bi hava bi atar agzina gelenleri sayiyolar ama nur konusnca juri yerden yere vuruyo yazklar olsn su aysegulu susturun artk nefretlernden mahalle agzindan cingenelignden tgcenin o mimiklerinden biktik fesat fesat bakmalarndan yapmack konusmalarndan egosundan juri bunlari kayirmasn artk

Nilüfer Ç. : Allah aşkına şu Ayşegül'ü susturun. Jüri üyeleri taraf olmaktan vazgeçin sizin samiyetinize inanıyordum ama bugünden sonra taraf tuttuğunuza kanaat getirdim. Ayşegül o kadar gereksiz ve aptal ki başkalarinin oynadığını söyluyor ama asıl baş rol oyunculuğu yapan kendisi sizde bunun farkına varin. Yeter artık taraf olmanizdan gına geldi. Ayşegül'ü susturun artık biz o aptalın sesini duymak istemiyoruz ve hem göz zevkimi hem sinirlerimi bozuyor bacak kadar boyuyla firinci kureği kadar dili var. Mümkünse boyu kadar konuşsun.

Funda D. : Kemal bey nura sende özgüven patlaması var diyo ayseguldeki neyin patlamasiysa tarafci jüriyi bile susturuyo bence yarı finale gidecek kişiler zaten belli aysegul Ayşenur Tuğçe çünkü bunlar ajanslardan alınma Ayşenur Nur'a oyuncusun diyo ama biz onu TV'de gördük figüran rolünde ( zaten başkada bişey olamaz ) ha kıçını başını açtığı fotolara bi yerlerede gelebilir hanım kız ya masum ya mıy mıy konuşmalarıyla gece hayatı da yok her tarafları estetık ay iğrençlrr

Kevser A. : Zaten Ayşegül gelirken Nur yerlitaş gülüyor, Nur gelirken yüz şekli değişiyor

Deniz S. : Nur Yerlitaş kemal Doğulu Ivana sert birinciniz kimse söyleyin Nur yorulup yıpranmasın

Şeyda G. : Nur Bozar'a çok haksızlık yapılıyor. Arkadaşları onu kötü eleştirdiğinde jüriden yıldız alamıyor ama arkadaşları 'iyi, güzel' dediğinde jüriden yıldız alıyor. Bu nasıl oluyor? Nur Bozar asla kinci değil, hiç kimseden nefret etmiyor. 'Saygısız' diyorlar, halbuki Nur Bozar otururken, kalkarken, yürürken ve özellikle de konuşurken son derece saygılı. Eleştiri kaldıramadığını söylüyorlar oysa ilk hafta o kadar kötü eleştiri almasına rağmen arkadaşlarına teşekkür etti. Diğer kızlar ise en ufak eleştiri de ''ben bunu yakıştırdım, bence yanılıyorsun, çok güzel olmuş sen ne anlarsın, bu benim tarzım'' gibi cümlelerle kendilerini savunmaya çalışıyorlar. Nur hiç öyle değil. Ayşegül'ün de temiz kalpli olduğuna inanıyordum ama son birkaç gündür fark ettim ki sevdiği arkadaşlarına güzel yorumlar yaparken, nefret ettiklerine (Özlem ve Nur gibi) kötü yorumlar yapıyor. Yani bu da demek oluyor ki Ayşegül tarza yorum yaptığını sanarken aslında kişiliğe, karaktere göre yorum yapıyor. Kimseyi dinlemiyor, çok konuşuyor ve boş konuşuyor. Ayşegül ne giyerse giysin Nur pijemalı haliyle bile ona bin çeker. Nur o kadar güzel ki çuval giyse yakışır. Bu programda modaya göre değil, beğenip beğenmemeye göre yorum yapılıyor. Yani tamamen göz zevki. Bazen jüriler birbirinden çok çok farklı şeyler söylüyor. Bu programda HAKSIZLIK var. Bundan sonra benim için bitmiştir. ASLA İZLEMEM. Bence Nur hayranları da izlemeyi bıraksın. Sebebini o zaman daha iyi anlarlar. Nur'a çok yüklendiklerini ve bu yüzden reytinglerinin düştüğünü fark etsinler. NUR BOZAR HEPSİNDEN TARZ ! HEPSİNDEN GÜZEL ! HEPSİNDEN SAYGILI ! HEPSİNDEN ÇEKİCİ ! DİĞERLERİ İLE KIYASLANAMAZ BİLE !

Fatoş İ. : Nur şimdiye kadar hiç bir jüriye saygısızlık yapmadı bütün hepsi yaptı dün nur yerli taş ayşegül ve donetallayı tutunca nur haklı yere sinirlendi tepkisi normal nur yerli taş taraf tutmayı bırakırsa iyi olur ya siz ayşegülden korkuyormusunuz bi sıkımlık canı var onu benim elime vermeniz parçalıycam ona söyleyin hadini bilsin nuru yüklenmesin

Sıla A. : BU YARIŞMAYI YA NUR YADA IKIZLER KAZANIR! NUR SABRI SAYGISI VE AGIR BASLILIYLA IKIZLER ISE TARZLARI YUZUNDEN KAZANIR...GERISI AMELE...

Esra M. : Nur asaletin yeter şekerim. Durusunla dovuyosun.

Gülay P. : dikiş diktim. örgü ördüm aileme baktım dedi Tuğçe.. hikayesini öğrendik üzüldük ona sözüm yok ama şöyle böyle diyerek ailemi ben geçindiriyorum diyerek evinde giyim odası ve dört gardropu olduğunu öğrenince bu kızın iyi bir oyuncu olduğunu düşünmeye başladım ayrıca Ayşegülün başka bir versiyonu da tuğçe.. en asil ve en güzel Nur....

Gülşen Ş. : Özlem Nur'a sardı..çünkü saçmalıklarına Bi Nur gülmedi onun için üzüldü..

Sizde Nur hakkında duygu ve düşüncelerinizi konunun sonundaki yorum yap kısmından yazabilirsiniz.



nur bozar, bu tarz benim nur bozar, bu tarz benim nur bozar yorumları, nur bozar hakkında yazılanlar, nur bozar eleştirileri, nur bozar hakkında yorum yap, nur bozara ileti gönder, bu tarz benim hakkında yorumlar, bu tarz benim nur hakkında yazılan ve çizlenler, bu tarz benim nur kaç yaşında, bu tarz benim nur için hissedilenler,
Paylaş :
Etiketler: ,

151 yorum:

  1. sevgili nur bu yorumları okuyormusun bilmiyorum.herkes senin hanımlığından bahsediyor.keşke sonucu belli olmayan bir yarışmaya katılsaydın maalesef bizler jürinin taraflı olduğunu ve seni seçmeyeceklerini bu gece iyice anladık.nur yerlitaş kararını verdi.özür dilemek erdemli insana yakışır.kabul görmez ise...................

    YanıtlaSil
  2. bu yarışmanın birincileri belli ikizler duygu dilencisi tuğçe.nur sende seyircinin birincisisin.seni seviyoruz......

    YanıtlaSil
  3. NUR SENI COK SEVIYORUM!

    YanıtlaSil
  4. Nur gercekten cok sayligi bayiliyorum ona oynayanlar ortada aysegul aysenur tugce...

    YanıtlaSil
  5. nur seni destekliyoruz ailece başarılar

    YanıtlaSil
  6. güzelliğin yeter bee birincilik senin hakkın

    YanıtlaSil
  7. Aysegulden nefret ediyorum onun o kadar otunmesine juriler nasil izin veriyor anlamiyorm

    YanıtlaSil
  8. Nur giyimine tarzina dikkat et guzelligini kullan senin birinci olmani cok isterim

    YanıtlaSil
  9. Nur seni herhalinle beğenip taktir ediyoruz o 3daltondan nefret ediyorum Ayşegül aysenur ve acilarin ladini tugceden

    YanıtlaSil
  10. nur nurr nurrr ayşegül ve aysenur cadısını takma salla gitsin, dünya güzeli...
    sen tarzına dikkat et. yanındayımmm

    YanıtlaSil
  11. Sevgili NUR sakın onlara uyma gerçekten sen farklısın.Ama orada bunu anlayacak kimse görmüyoruz.O Ayşenur denen kız kompleksine yenilmiş halde yerde sürünüyor.Seyirciden eleştiri aldıkça da sana sarıyor.Sakın cevap verme.Söz gümüş sükut altınmış.Biraz daha tarz lütfen.Seni seviyoruz.

    YanıtlaSil
  12. Bahar Bayır14 Ekim 2014 14:17

    Ayşegül Ayşenur ve Tuğçe sizin yeriniz orası değil.Kavgayla reytink alınmaz bu oradaki herkese jüri üyeleri sunucu ve yarışmacılarda dahil herkese zarar verir.Artık insanlar kavgadan bıktı.Lütfen oradaki insanları tarzlarıyla güzellikleri ile ve hanımefendilikleri ile yarıştırın.Bizde kaliteli program izleyelim.Shov Tv.nin dikkatine.

    YanıtlaSil
  13. Tarz olmak bir bütündür.Nur cum buda sende var.Jüri neden görmek istemiyor.Bu yarışmanın formatında kavga ettirmek varmı.Sayın sunucu sizin göreviniz oradaki insanları yatıştırmak olmalı fitili ateşleyip syretmek N ur u da susturmak değil.Seyirci herşeyin farkında.Siz kaybediyorsunuz Nur kazanıyor....

    YanıtlaSil
  14. Allahim acilarin. Kadini tugce gene ağlayarak etkileşim jüriyi sana hakaret edenmi var tavirlarinindan senden nefret ediyoruz yapay sarisin senin gibi bir kiz evlerden uzak gece görsem korkarim gidecek biri varsa bence aysenur git kurtulalim

    YanıtlaSil
  15. Nur guzellinden dolayi seni cok kiskaniyorlar ondan seni cok yukleniyorlar

    YanıtlaSil
  16. Nur harikadin sen kimsin aysegulde nuru zirveye tasidin nurun egosu var diyorsun sendeki nazil bir ego aslında kiskanclik

    YanıtlaSil
  17. Bu yarışma ne hale geldi biz eylenmek için seyrediyoruz ayşe gül ve tayfaları sıktı artık.nur tam bir türk kızı .sunucu bayan bile taraf tutuyo.özlemle o bile dalga geçiyo aslında özlemin kalbinin güzelligi cesareti yeter.ayşe gülü ayşe nuruorda görmekten sıkıldık

    YanıtlaSil
  18. Nurcum sen hepsinden özelsin
    Herkez bunun farkında ayrıca çok güzelsin ağlayarak kimse biryare varamaz onlarda varamıyacak ismini vermiyorum çünkü onlar kendilerini çok iyi biliyolar birinci olmayı hakkediyosun daima arkandayız

    YanıtlaSil
  19. Tugceyi küçük emrahin yanına acı filmi çekmeye aysenurun da yerini burda soylemeye terbiye m müsade etmez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAHAHAHA:)
      Haklisin:)

      Sil
  20. Bu tarz benim programini yurt disindan aylece izliyoruz.Nur seni begeniyorum.birazcik tarzina bak onlari bosver dinleme.hic cevap verme onlara catlasinlar.ayrica turk kizlarin bazilarinin saygisiz olduguna cok uzuluyorum.nurcum basarilar sana

    YanıtlaSil
  21. Nur la kafayi bozacaklar

    YanıtlaSil
  22. KISKANÇLIK HAT SAFHADA......NUR dikkat....program amacını aştı ve çığrından çıktı...jüri ve öykü hala seyirdeler..bekledikleri bir şey mi var acaba ????

    YanıtlaSil
  23. NUR GERCEKTEN AHLAKLI VE GUZEL TARZ.SENI KISKANIP SANA YUKLENIYORLAR .ISTIYORLARKI SENDE ONLAR GIBI SINIRLEN KAVGA ET.AMA SEN OYLE GUCLU DURUOSUN.BU ZEVKI ONLARA YASATMIOSUN.ONLARDA AMACLARINA ULASAMIOLAR.AZ OZ KONUSUOSUN SAYGILI BIR SEKILDE.ONLAR SAATLERCE KONUSUO.AĞLIO.SEN SAKIN LAF DALASINA GIRME.EMIN OL .GIRMEYINCE KUDURUOLAR.HEM TARZIN.AMA KARAKTERINDE COK IYI .DIKKAT ET. BIR GUN SABRIN TASMASIN SAKIN.HAVLAYAN KOPEK ISIRMAZ DERLER YA.SAKIN HALK SENIN YANINDA .KAMARANIN ONUNDE NASILSA HERKES EMINIZKI ARKASINDADA OLE.BASARI VE STRATEJIYI IYI YAKALADIN KULLAN .YAKALADIN DERKEN KAZANDIN .SANA COK YUUKLENIOLAR ELENSEN BILE SEN GONULLERI KAZANDIN.

    YanıtlaSil
  24. Nur seni çok beğeniyoruz güzelliğin ,zerafetin hanımefendi davranışlarınla mükemmelsin onlara uyma seni kıskandıkları için böyle davranıyorlar,Ayşegül o bitmek bilmeyen çenesinden,Ayşenur ortalığı karıştırıp gereksiz kelimeler kullanmasından,Tuğçe süreklii ağlamaktan fenalık getirdi,sen kaliteni onların seviyesine inerek bozma biraz daha kıyafetlerinde seçici ol gönlümüz senden yana başarılar melek yüzlü kız

    YanıtlaSil
  25. adımdan utandım ayşegül senin yüzünden. tuğçe yeter artık ağlayıp durman yapmacık olman baydı. ayşenur kendine çok güvenme sen zaten gidersin bu gidişle. gizem sende ayşegüle ne kadar bağımlı yaşıycaksın kop artık ondan kendin ol. nur süpersin çok mütevazisin.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin adindan utanmana gerek yok ki sekerim mesela benim annemin ismide aysegül:)
      her aysegül böyle deyil sükürler olsun!

      Sil
  26. nur çıkarsa yarışma herkes için biter kimse izlemez...nur için izliyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklisin aynen bende öyle düsünüyorum:)

      Sil
    2. evet bende izlemem
      kızı dövecekler diye korkuyorum cadılar cadı kazanında kaynayasıcalar

      Sil
  27. ALLAH BELANI VERMESIN AYSEGÜL ALLAH SENI ISLAH ETSIN OFFFF YETER
    NUR SENIN GIBI SABIRLI OLSAM BEN AH AH

    YanıtlaSil
  28. nur ben senin yerinde olucagim varya o aysegülü.......

    YanıtlaSil
  29. nur senin gibi akli basinda bir insan nasil sevilmez anlamiyorum videolari izliyorum bir cok konuda sen haklisin onlarin hakli oldugu bir konu göremiyorum acikcasi!

    YanıtlaSil
  30. Oncelikle bu yarismaya katildigin icin seni tebrik Ediyorum ..programm ayri Bir renk katiyorsun.diger arkadaslarda pek bi hoslar Ama insan diliyle guzeldir konustuklariyla belli Eder kendini cekemiyolar diycem ....yapabiliyolarsa dillerinede Tarz yapsinlar ..Bu da Onemli Bence ..onceleri onlarida begeniyodum Ama Maalesef tartismalari sokak kavgasi tarzinda yorumladiklari icin gozumden dustuler .....Hatirlatmak istiyorum Bence bu Bir eglence programi .bu programi en cok hatta sadece Bayanlar izliyo diyebilirim .ve kadinlarin en cok sevdigi sey alisveris kiyafet Giyim .bunu Zevkle yapiyolar ..Yani programi cekilmeZ yapanlar ciksin ..geriye kalanlarla keyifli dakikalar diyorummmmmmmmm

    YanıtlaSil
  31. Nur sen herseyin le Harikasın Ayşegül ve Ayşenur onlar boş boş konusuyorlar cirpiniyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çırpına çırpına batacaklar.öyle hasetlerki kuoförde bile linç etmeye çalışıyorlar.yazık çok yazık.içinde nefret kin olan ne güzel nede tarz olur.hele ben o tuğçeyi hem sevmiş hem üzülmüştüm.şu an iseanlaşılmaz bir manyak olmuş.

      Sil
  32. Nur çıkarsa ben zaten izlemem Ayşegül ve Aysenur onları hiç sevmiyorum inşallah nur gonderir knlari

    YanıtlaSil
  33. İnşallah bu yorumları okuyorsundur Nur yoluna aynen devam et ayşegül ,ayşenur,ve tuğçe sana gelen yorumlar yüzünden resmen çıldırmış durumdalar o kadar belliki seni kiskandiklari ve cekemediklri çok gülüyorum onlara ve jüride gerçekten taraf tutuyor çok belli aysegulun hiç susmayan çenesi aynı mahalle ka..... Gibi izlerken tiksiniyorum tuğçe desen hep bi ağlamaklı hepimiz üzüldük geçmişine ama sürekli aynı şey üzerinden oynuyor sıkıyor gerçekten tam gaz devammm Nurr

    YanıtlaSil
  34. Su 3daltonlar sizden igreniyoruz ne kadar kendinizi begeniyosunuz soyunup soyunup cikmanin adi tarz oldu yapay sarisin senin ailenin hicmi senden utanmiyo ben ekranda görünce utaniyorum o kadar cirkinsinki modemi bulandiriyosun ama nur ezgi harikasiniz kalitelisiniz

    YanıtlaSil
  35. nur öncelikle bu sabrindan ötürü seni tebrik ediyorum,ama bazi yerlerde daha cok savunman gerektigini düsünüyorum.ve lütfen birazdaha su güzelligini saklama zira kazanan baskasi olacak ben senin kaznmani cok isiyorum ne olu daha tarz giyin hepsinin azi acik kalsin hic sacini Topuz yaparken görmedim kacirmis olabilirim ama sana yakisacagindan cok eminim ne olur hepsini sasirt daha degisik imajlar bekliyoruz senden avusturyadan kucak dolusu sevgilerimle bol basarilar sana....

    YanıtlaSil
  36. Nur sen birsin o aysegule bukadar aldirma senin bir tirnagin bile olamaz

    YanıtlaSil
  37. Acilarin kadini lütfen yeter senden biktik tugce sus ve git gururlu ol

    YanıtlaSil
  38. Donetella misin Nesin sen cirkinsin nurun kiyafeti edepli sen soyunup soyunup milyonların önünde tarz yarattigini dusunuyosun bikere nur ezilen değil edepli sen ise edepsiz

    YanıtlaSil
  39. Tugce senden nefret ediyorum. Hele aysegul senin cenenmi dusmus. Nur kadar olamiyosunuz. Nur ve melek sizi cok seviyorum . Her zaman yaninizdayiz.

    YanıtlaSil
  40. Nurcum sen hepsinden asil vede cok cok guzelsin bikere senin guzelligini kiskaniyorlar hele o tugcemidir ne manyaksa ben ona safece guluyorum yaptigi acitasyon oyunlarina saskinlikla bakiyorum sana oyuncu diyolar ama en usta oyunculatdan biri tugce aptali özleme kuru kafaya benZiyon demisti ya bence orda ondan baska kuru kafa yok hele birde yalandan agliyoya ayni tipkisi gerci her haluyle kuru kafa suratli:)) aysegul aysenur tugce sizden nefret ediyorum butarz bnmin en mal tarzlari sizi :) aysenur kendin ol öyle cocuksu cocuksu konusunca ayni bi gerizekali oluyn orani burani acarak kendini sergileyecegine kendini biraz kaoatta oyle tatz ol senin anana babana helal kizlari kendini cumle aleme sergilerken gururla sokaga cikabiliyolarsa hmde katadenizliymis helal yani cok acik görüsluymusler:) neysr cok konustum seni destekliyoruz nur canim bide hep pantolon giyme biraz degiss lutfenn:((

    YanıtlaSil
  41. Nur seni cok seviyoruzz aysegül ve tuğçeden nefret ediyorum

    YanıtlaSil
  42. Su an bu tarz benimi izliyorym bu tugce yine nura laf sokuyo biktim artık bu tugçeden yaaa bi karşıma çıksın varyaaa

    YanıtlaSil
  43. ya Allah aşkına Tuğçe Ayşenur ve Ayşegül konuşmasın 3 yapmacık yalancı bir arada Nuru kıskandıklarını bukadar belli etmesinler

    YanıtlaSil
  44. Nurun güzelliğini hepsi kıskanıyor ve bu 3 yapmacık yalancı (ayşenur,tuğçe ve ayşegülün yorumları devam ederse programı izlemeyeceğim,jüride gerçeği görmüyor olamaz,Ayşegül ve Ayşenur kendini bi halt sanıp şımartmasınlar,tuğçede hergün ağlayarak prim yapmasın kimse ağlamasını yemiyor.

    YanıtlaSil
  45. Gizli video cekmek yasalara aykiridir.Eger elenmezlerse bu program yayindan kaldirilsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru suç duyurusunda bulunulsun komplo var öykü sen ne kadar kötüsün öyle

      Sil
  46. Resmen nur a komplo kurulmus nur bir suru seytan kizin arasinda kalmis bu kadar kiskanlik olurmu ya

    YanıtlaSil
  47. Nur seni destekliyoruz.Gizli video cekiminde yaptigin bisey yok zaten akillarinca seni korkutacaklar sakin bunlara uyma arkandayiz jurilerde lutfen adil olun

    YanıtlaSil
  48. Aysenur turk halkina iyi ornek olmuyor.Tavirlariyla giyim tarziyla tam bir rezalet

    YanıtlaSil
  49. Nur'u çok seviyoruz ve ailece destekliyoruz bence Nur çok haklı ordakinler Nur'u kumpasa düşürmeye çalışıyor Ayşegül ve Ayşenur ,Tuğçe onu orada tuzak yapmaya çalışıyorlar en en nefret ettiklerim sinir Ayşegül ve yapay yaşından büyük işlere kalkışan aile terbiyesi almamış kim bilir 30 yaşın da neler yaptıracak Ayşenur ve ağlayarak yıldız almaya çalışan ve yardım almaya çalışan Tuğçe den nefret ederim. saygılar Oğuzhan 13 yaşındayım Nur'u burdan destekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nur'u çok seviyoruz ve ailece destekliyoruz bence Nur çok haklı ordakinler Nur'u kumpasa düşürmeye çalışıyor Ayşegül ve Ayşenur ,Tuğçe onu orada tuzak yapmaya çalışıyorlar en en nefret ettiklerim sinir Ayşegül ve yapay yaşından büyük işlere kalkışan aile terbiyesi almamış kim bilir 30 yaşın da neler yaptıracak Ayşenur ve ağlayarak yıldız almaya çalışan ve yardım almaya çalışan Tuğçe den nefret ederim. saygılar Oğuzhan 13 yaşındayım Nur'u burdan destekliyorum

      Sil
  50. Bu 3 kizlardan igreniyorum kusacam size

    YanıtlaSil
  51. Donatellamıdır nedir oda ayağını denk alsın çok olmaya basladı ya nurdan ne istiyolar bn anlamadımkii

    YanıtlaSil
  52. Nurcum sana bayiliyorum tugce aysenur ve aysegul bunlar seni cekemedikleri icin catliyorlar sen durusunu hic bozma senin asaletin ve gozlerin yeter

    YanıtlaSil
  53. Tugce sen hep orda ağla gelme yayina farisi aysenurla aysegule

    YanıtlaSil
  54. Yuhhhhhh komploooo kurmuşlar nura sonrada yamuk agizla kemkum küçük emrah gibi acilarin cocucugu yok Canim halk yemezzzzz.

    YanıtlaSil
  55. Heyyyy sunucu öykü lütfen görevini yap taraf tutma ikide bir burun sözünü kesme tip tip bakma.

    YanıtlaSil
  56. Nur bende yurt disindan seyrediyorum .Is saatlerimde yayinlandigi icin seyredemiyordum,gece tekrarini görünce müktelasi oldum.Yalniz netten ilk bölümden itibare seyrettigimde senin enerjinin son günlerde düstügünü gördüm. Nerde o neseli gülen kiz Sakin seni ne tugce ne aysenur yildirmasin,Seni cok begeniyorum oturusun kalkisin tavirlarin Onlara prim verme catlasinlar Demeden edemiyecegim o sonradan olma sarisinin trabzonlu oldugunu ögrenince sok oldum bende trzyum ama gercekten acayip sinir oluyorum orda olsam o saclarini yolarim ama sakin he sen yapmaa miy miy konusmasi sinir ediyor insani Sana basarilar !!!Asaletine durusuna kurban

    YanıtlaSil
  57. Öyle insanları tahrik edip kötü şeyler söylettirmeye çalışmak ve gizlice çekim yapmak suçtur.Halkı asla kandıramaz ve inandıramazsınız.Show tv. yapımcılarını göreve çağırıyoruz.Bu yapılanı görmezden mi geleceksiniz.Açıklama ve sonucu bekliyoruz.ŞU ÜÇ KIZ yüzünden sinir olduk.Yarışma çekilmez hala geldi.Nur yayınlansın dedi niye yayınlamadınız.Bu olayın kapatılmasını istemiyoruz.Yoksa bizlerin bilmemesi gereken durumlar mı var.Günah keçisi aranıyorsa lütfen NUR u kullanmayın.Israrla seyircinin yorumları dikkate alnmıyor.Neden acaba................

    YanıtlaSil
  58. nur seni cok seviyorum hergun programi izliyoruz arkadaslarla sana yapilanlara artik dayanamiyorum.seni destekliyorum obur kizlari kalitesi zaten belli oldu ikizler haric sen onnara uyma bulgaristandan seyrediyoruz seni cok seviyoruz.

    YanıtlaSil
  59. Artik dayanamiyoruz bu nazil kizlar ya cikin gidin artik kurtulalim

    YanıtlaSil
  60. nurcum cok ofkeliyim o sari civcivi resmen bogasim geldi.ne demek bu video cekmek.BU RESMEN YASALARA KARSIDIR BU SUCTUUUUUUUUUUUUUUUR kafami bozmasinlar nut yerlitasada sesleniyirum konusmalarina artik dikkat etsin nur sizin oyuncaniz dil NUR SENI SEVIYORUZ seni destekliyoruz ayrica nur en guzeli kizlarin iclerinden.

    YanıtlaSil
  61. nur seni çok seviyom o üç tane çenesi düşük varya ağlama duvarına çevirdiler ekranı öykü serter tanlı davranıyo ayşenur uzaylı

    YanıtlaSil
  62. Nur Süpersin gercekden sana bayiliyorum jüriyi bilmem ama Öykü gercekden taraf tutuyor görevini yapsin o sunucu kendisini jüri üyesi sanmasin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  63. NUR COK TERBIYELI VE SAYGILISIN SÜPERSIN MASALLAH KALITELI KIZ GERISI COK TERBIYESIZ ÖZELIKLE AYSEGÜL

    YanıtlaSil
  64. Aysegül ve o sari ciyan adini bile bilmiyorum ikinizde igrencsiniz

    YanıtlaSil
  65. Resmen komplo kurmuslar.jüritaraf tutmasın artık.

    YanıtlaSil
  66. iyi kızlarr finaleeee kötü cadı kızlarr mahalleye.....

    YanıtlaSil
  67. Üçünün yaptığı tarz değil rezilliktir

    YanıtlaSil
  68. nur iğreniyorum senden kesinlikle bir tarzın yok

    YanıtlaSil
  69. sana oynuyor diyenlerinin hepsi oyuncu çıktı nur. üç daltonlar üç maymuna döndüler.kameranın önü neyse arkasıda odur.ayşegül öndede arkadada cadı.ayşenur en büyük oyuncu, başta cici kızı oynuyordu takke düştü kel göründü ne mal olduğu ortada,tuğçe oynamaya devam ediyor.üçüde hanımefendilik adına asla tarz değiller, olamazlar.tuğçe çirkindi ağladıkça çirkinleşiyor.sarı kafa asla bir Türk kızı tavrında değil.ne giyimleri ne tavırları nede aileden aldıkları terbiye Türk ailesine asla yakışmıyor bu üç kafadarların.Çirkinleştikçe çirkinleşiyorlar sen asilsin nur onlara asla uyma,cevapta verme.Müslüman olan bir toplumun bireyisin ve ona göre giyiniyorsun elensen dahi tarzından vazgeçme çünki sen GÖNÜLLERİN BİRİNCİSİSİN .Bu halk seni bu yüzden seviyor.Açılıp saçılıp jüriden tarzsın diye puan alanlardan olma.

    YanıtlaSil
  70. nur gitsinnn oyuncu başka bir şey değil ayşegül ve ayşenur en azından modadan anlıyorlar bir tarzları var tuğçenin de fiziği var nur hadi köyüne dön senn

    YanıtlaSil
  71. burası ne bir saygı ne de masumluk yarışması.. jüri haklıyı haksızı biliyor tarzı olan konuşur nur da oynar olay bu

    YanıtlaSil
  72. bir ara cok uzuldum,ulkemin kizlarinin hali bumu diyerek ama nur ve ozlemi tenzih ediyorum, ikizler ve evli hanimefndiyide.neyse sonra halkin yorumlarini okudumda rhatladim, meger halkimiz herseyin farkindaymis ve hepside bu karaktersiz hallere karsiymis.rahatladim.

    YanıtlaSil
  73. Nur bu yorumlari okumani ve yaninda oldugumuzu bilmeni cok isterim.ben o yarismayi ixletken dahi ve ustune üstlük sabrimla bilinen bir insanim yemin ederim o aysegulun aysenurun vr tugcenin agzini burnunu kanatmak istercesine dövmek istedim.o durusun o adil durusun yokmu guzellik zaten masallah diyorum.haksizliktan bahsediyirlar bi susun kardesim susun bi insan olun alt tarafi bur yarisma bir taraflarini sonuna kadar yirttilar bir insan olun kardesim oynadigini soyluyolar diyelimki onlar hakli olsun varsin oyna diyorum onara inat o ayse gülü varya. ... asil oynayan o Juri koltugunda oturcakmus o varya linc edil

    YanıtlaSil
  74. Burasi aglama yarismasi degil tuhce sana seslenuyorum anneni dinledik tanam asla lafim yok gecmus olsun.ama iyi prim yapamadin malesrf zir zir yeter sen agkayinca inan zaping yapiyorum yetr suyun cijardiniz o begenmediginiz yarismacidan ders alin biraz.hanginiz okadar haksizluga ugradiniz kizi bir linc etmediginiz kaldi kiskanckik diyorum yaziklar olsuno aysegul jurinin karsisinda adeta dansoz. insan olun insan.bir susun sizi dinlemek zorunda degiliz kendinize gelin ve nuru rahat birakin.NUR helaaaaallll sanaaanaaaa helaaaaallllllllllll insansin insan o durusun yeter arkandayiz

    YanıtlaSil
  75. tugce aysenur ve aysegül ve de melek amacınızı biliyoruz da bu ne çirkeflik

    YanıtlaSil
  76. bu yarısma bir tarz yarısması nuru yerden yere vurma yarısması değil bence sizin içinizdeki çirkeflikler ortaya cıktı tugce ayseguk aysenur melek siz böyle yapınca daha tarz daha güzel yad a daha iyi olmuyosunuz canım

    YanıtlaSil
  77. nur sen o kadar güzelsin ki seni cok kıskanıyolar cekemiyolar neden bu kadar üstüne geldikleri bunu kanıtlıyor ve de seni bi sekilde yok etmek istiyolar karakterine zarar vermeye calısıyolar o yuzden yok nur samimi değil samimi değil bu ne ya cadılar konseyi sanki çete örgütü ya bi insanın üstüne de bu kadar gelinmez yani nur sizin hiçbirinizle samimi olmaz tabi siz o kadar çirkefsiniz ki nur sabrından ötürü kutluyorum seni bunlar bu çenneyle evlenemezler kimse cekmez bunları bu ne çirkefliktir içindeki pislikleri ortaya kusmaktır ya bunlar insan eti mi yemiş ne var bu kadar korkunç içinizde allah askına ya bir müslüman böyle olamaz ya nefret ediyorum hele ki tugceden aysegül ve aysenur seytan üçgeninden ayyy siz insana sadece çenenizle cinnet geçirtirsiniz sizin çeneniz yeter gercekten siz susun tarzınız konussun birazda da dicem ama o da çenenizden ötürü karakterinizden ötürü 0 0 0 siz önce toplum içinde nasıl konusulur onu bi öğrenin sonra televizyona çıkın sizden bütün türkiye nefret etti artık tiksindik ya bu nasıl bi yarısma oldu böyle sayenizde yarısma da yarısmalıktan cıktı melek de cok fena o da az değil ya özlem özlem dediniz o da sizden bin kat daha kararkter sahibi biliyo musunuz sizin gibi en azından cıkmadı yok o böyle yok su böyle diye biri alıp yerden yere vurmadı tarzı kıyafeti dışında.sizden gercekten korkulur seytan üçgeni.nur sakın istifini bozma ne derlerse de gül geç ya sen ki bu program için evliliğini erteledin hiç olmassa değsin buna anladın mı güçlü olmayı ögrendin bu bi artı kattı sana daha iyi geldi bu yönden bak sakın seviyelerine düşme sakın hanımlığını koru yasının kadınısın iyisin sen ben bunu görüyorum kardesim sende herkes farkında bunun onlar herkesin izlediği popüler bir kanalda kendilerini öyle rezil ediyolar ki farkında bile değiller kahkaha atıyorum cok eğleniyorum ya kendi kendilerini düşürdükleri duruma yok videoya cekiyolar seni falan çocuk bunlar cocuk kalbini bozma nurum moralini de değmez bunlara insallah 1.sen olursun o zaman 2ye ayrılırlardı heralde kıskançlıklarından patlarlardı :)))))) bu iyiyle kötülerin mücadelesi tabiki sende bizim kalbimizin tacısın her zaman destek var senin gibi hanım hanım karakter sahibi güzel akıllı hanımlıgını hiç bozmayan.gönlünü ferah tut canım sen kazansan da kazanmasan da bizim gönlümüzü sen fehettin.umarım biran önce elenir seytan üçlüsü

    YanıtlaSil
  78. tugce annen madem bu kadar hasta tek derdin nur mu oldu senin ? soruyorum annen bu kadar hasta iken nurla ugrasarak deşarj falan mı olusun

    YanıtlaSil
  79. öykü hanım ve nur yerlitaş bu ayrıcalıklı tavırlarınızdan böö geldı hele şen öyku ne sanıyon kendını isini yap burnun kaf dagını geçtı rütuge şıkayet edelım bunları kaldırılsın

    YanıtlaSil
  80. Ayşenur tugce sizin düşmana ihriyacınız yok kendi kendinizi sokmanızda kendiniendinizi yok etmenizde komik duruma dusurmenizde ustunuze yok valla pes

    YanıtlaSil
  81. Ayşenur ve tugce cok yapmacıklar Ayşenur için dışın yapmacıkk ya estetiklerin gibi o kadar belli ki yüz ifaden hep şaşırıyomussun gibi ağladıgında da şaşırıyosun guldugunde de , estetikten

    YanıtlaSil
  82. Öncelikle Ayşegül nura tas atıcagına ondan insanlık ogren sen ona bir suru hakaret ediyorken nur iyisallah aramız düzelir Ayşegül le senin onca hakaretine karsı insanlık gör.bu bir ikincisi Ayşegül Ayşenur Tuğçe siz artık vebal altındasınız ya butun Türkiye sizden nefret etti aah etti size hala ne diyorsunuz bu ne kibirlenmedir kendini beğenmişliktir yeter ama çok oldunuz elenseniz de bi bitseniz artık bi bitin artık görmek istemiyoruz sizi melekle gizem kendini duzeltti bari

    YanıtlaSil
  83. Nur favorim sensin seni çok beğeniyorum seni gönderirlerse asla bu programı izlemem..Seni kıskananlar çatlasın...

    YanıtlaSil
  84. Nur artık daha çok dikkat etmemişi tarzına cunku butun Türkiye seni çok sevdi gerek tarzın gerekse karakterin cok da güzelsin asilsin senin 1.olmanı istiyoruz biz o yüzden daha şık giyin lütfen seni zirvede görmek istiyoruz bırak o 3cadının çenesi konuşsun seninse tarzın ;)))

    YanıtlaSil
  85. Nurcum sen onlara en güzel en şık cevabı tarzınla ver canım en güzel aksesuarın da gulumsemenn olsun

    YanıtlaSil
  86. Sevgili donatella sacın cok kotu berbat o nasıl bir sarı civciv sarısı kır oldum cok acık secik giyiniyosun az giyinmekle de tarz olunmuyor malesef dikkat cekmekten baska bi tarz göremiyorum dikkati de çok acık giyinmekle cekiyosun estetik cok var yüzünde cok yapmacık oluyosun o sacın da seni 30yasında gosteriyo.bu kadar problemin varken nurla neden ugrasıyosun doğal diye mi güzelliği?

    YanıtlaSil
  87. Ya juri biraz adaletli olun öykumudur nedir seninde taraf tuttugun ortada bikere aysegul aysenur tugce karsima cikmayin gordugum yerde parcalicam sizi üc gerizekalilar sizi tam tencere kaoak gibisiniz bikere tugcedn tiksindm aptal aptal timsah gözyasi dökmelerinden iskelet suratli senin aglamani iyiyo ya orda jüri onlarada güluyorum sadece bukadar insan siz uc gerizekalinin ne oldugunu anladi daha onlar anlayamadi bikerefe aglamadan hak et su yildzini aptal cok mrrak ediyorum boyle ortada bise yokken agliyonya acaba annen icinde bukafar agliyomusun gerci sen ünlü olmak istiyonya hani dikkat cekmk icin annenin üzernden oynuyon kizm senden hic bi bok olmaz sadece o... Olur:) kucuk emrah :) acilarin kadini tugce ;) neyse nurcum seni seviyoruz cnm jüri kör olabilir gerci islerine geliyor bukadar insan kor degil seni destekliyor üzülme cnm

    YanıtlaSil
  88. Nur seni sonuna kadar destekliyorum....sen onlar gibi ikiyuzlu deyilsin...ozleme sinir oluyorum cok guzel oynuyor...aysegul falan da oyle gecen hafta ozlemi yerden yere vurdular ama bu hafta cok sakinler sana cebhe aldilar yeniden....dik dur tavrini koru herkes seni cok seviyor

    YanıtlaSil
  89. Ya yeter 3 maymunu gönderin tugce keşke bunları okusan

    Nur yalanci yalanci soylsöylediğin açıklamalarda bir yalan gidemiyoruz sen paronayiksin defol git ya seni görmek istemiyoruz o estetikle güzel olduğunu sanan diğer maymun soyunma çok iğrenç oluyosun azcik kiyafet giyde tarz ol soyunarak tarz olunmuyo obur dislege gelince sus birazda o lanet sesinden kurtulalim agzini gözünü yamutup durma ekran karsisinda sahtin şahbaz oluyon malesf ezgi seni ve ikizleri çok begeniyorum

    YanıtlaSil
  90. estetik güzeli yapay aysenur geveze aysegül zırlak tugce sizden tiksindik artık

    YanıtlaSil
  91. Zavalli insanciklar zavallik üçlü aysegul aysenur ve tuğçe. Okadar egitimsiz ve kalitesizsiniz ki yazik size hala lise kizlarinin birbirlerine yaptığı oyunlari yapma pesindesiniz. Tek derdiniz nur olmuş çünkü orda yeriniz yok en önce de aysenur sen yerini iyi biliyosun telekizliga geri dön burdan sana ekmek cikmaz, ardindan zavalli tugce korkuruyo o çirkin ifaden ekrendaki herkesi o hizli konusnalarin falan igrencsinn, ve zavalli aysegul allah askina agzinda bisey varda yutmuyomussun gbi duruyor halin :))) hepiniz isinize bakin da birakin asillik kazansin nur forever ;)

    YanıtlaSil
  92. Öykü serter kadar iğrenç bir kadın görmedim ben ya gerçekten Türkiye nin en igrenc kadibi bence. Buruşuk reyting avcisi gereksiz bir kadin bu dünyada. Nuru kiskanmasi da ayti bir olay tabi....gücü nura yetiyo saf ya, sen bbg ye falan geri dön bence bura sana fazla geldi iyice siyirdin

    YanıtlaSil
  93. Ya suburge sacli üstsüz tarz yaratan aptal sarisin ne kadar bos konusu yosun sen burun geride olsam seni iyice bir doverim krizi tahrik edip bagirmis bu onun gerçek yüzümü aptal nur tasmi sinirlenemezmi ya git isine kizin artik su söylediklerini ze gülüp hasetinizden gebereceksiniz size çok buluyorum ortaligin 3soytarilari ha ha ha

    YanıtlaSil
  94. 3 soytarimi ay ne kadar guldum gerçekten soytarilar

    YanıtlaSil
  95. öykü serter gitse inanin kızlar kavga yapmıcak . herşey sakin kalıyor kızlar yanına geldiğinde ne oldu kavga diye bi soruyo olaylar patlıyor . böyle giderse bence izleyici kaybediceksiniz.

    YanıtlaSil
  96. sen çok asil bir kızsın seni ondan çekemiyorlar .çizgini ve tavrını korursan birincilik inş senindir . oradakilerin hepsi neyin peşindeler bilmem fakat onlar kavga ettikçe ben günlük stresimi atıyorum birde ricam onlara söylermisin jüriye saygıları yoksa seyircilere olsun bizim ergenlik çağında kızlarımız var kötü örnek oluyorlar ltfen biaz kendilerini frenlemeyi öğrensinler başarılar




    hepinize diyeceğim tek şey biraz edep lütfen bukadar basitleşmeyiniz





    YanıtlaSil
  97. Bn ayşegülü seviyorum dobra konusuo basta nur oynuyordu ama simdi değil aysegul bi tane

    YanıtlaSil
  98. Kemal çok yakisiklisin ya hele ıvana sert çok tatil nur hanim zaten soylememe gerek yok çok guzelsiniz ya sizi seviyorum beğenerek izliyorumm nazli

    YanıtlaSil
  99. Nur bence sen kimseyi aldirma ve kim sana senden nefret ediyorum derse desin bence nefret sevgiden daha güçlü bir duygu ve onlar senin nefretini bile haketmiyorlar.sen hep kendin ol onlar şimdiden karışmaya basladilerayni zamanda çok tatlının

    YanıtlaSil
  100. nur merhaba ben bir anneyim iki oğlum var. yarışmayı sırf sen varsın diye takip edenlerdenim.yarışmacılara şöyle bir bakıyorum içlerinde sen,ikizler ve ezgi hanım tam bir hanımefendisiniz.o üç ismi ağzıma bile almayacağım,onlara bakınca herhallerinden çirkinlik akıyor.konuşmaları,hareketleri,giyimleri,saldırganlıkları,seni her dakika ısırmaları daha bir çirkinleşiyorlar halkın gözünde.tarz yarışmasına değil çirkeflik yazışmasına gelmişler gibi.Kızım lütfen onlara cevap verme.biz izlerken bu kızlar müslüman ailelerin içindemi büyümüşler nasıl bir terbiye almışlar diye tereddüt ediyoruz.Bunların anne veya babaları,kardeşleri yaptıklarını görmüyorlarmı.bu nasıl içe sindirme.etraftan ne diyorlar diye hiçmi merak etmiyorlar.ne kadar geniş aileler var içimizde.Hele o çakma sarışın ben tarzım diyor hergün siyah giyiniyor kendini tekrar edip duruyor.sırf yüz bin tl için kendilerinin ve ailelerinin onurlarını ayaklar altına alıyorlar.yazıklar olsun.Sen onlara uyma lütfen onların ne mal oldukları ortada.seni çok beğeniyoruz,sen o programda olduğun sürece izlerim yoksa o üç maymunu asla ve asla izlemem.çünki onlar Türk insanının tarzı değiller maalesef.

    YanıtlaSil
  101. kadriye uzunsel17 Ekim 2014 11:36

    Nurdan baska herkez rol yapiyo ozellikle tugce ve aysegul size cok guluyorummm

    YanıtlaSil
  102. Nurr seni cok seviyorum

    YanıtlaSil
  103. Nurcugum merhaba öncelikle soylemek istiyorumki kim nederse desin benim icin o yarismanin birincisi sensin.senin bi tarz olmadigini soyleyenler bi kendilerine baksin guzel giyindiklerini saniyorlar oysa yakismiyor bile, senin o guzelligin varya hepsine bedel sen bosver yapabildigin kadar tarz ne var onu yap ve o sicak gulmeni kaybetme ben senin yanindayim hatta bi yorum yaparsan bana ulas lutfen sana yardimci olmak istiyorum sendede bu guzellik olduktan sonra biz bu yarismayi kazaniriz

    YanıtlaSil
  104. tüm iletişim uzmanları onaylayacaktır ki nura karşı olanlarda son boyutunda kıskançlık jest ve mimikleri var.hayır diyen taraf tutuyordur.nur yerlitaşınsa jüri olarak bunu görebileceği halde nuru diğer kızlar gibi tanıtarak onların yaptıklarını ona yansıtmaya çalışması çok bahsettiği adalete ve iyiniyete yakışmamaktadır.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  105. Ey sevgili ŞOW TV ailesi,

    sevgili öykü

    ben 51 yaşında torun tocak sahibi biriyim sizin prgramınızı seyrediyorum eşim kızıyor ama ben seyrediyorum orda bulunan 3 kız varya bermuda şeytan üçgeni onlardan TÜRK halkı nefret ediyor bu kadar terbiyesizleşme olmaz olmaz sizlerde buna çanak tutuyorsunuz jüride dahil siz reyting yapma uğruna yerden bitmelerin boyundan büyük laflar etmesine musamma gösteriyorsunuz buda biz izleyiciler üzülüyoruz,,,,,,

    tarafsız değilsiniz taraflısınız jüri dahil bundan NUR SANA HELAL OLSUN ONLARA BİR AİLE KIZI NAIL OLUR ONU GÖSTERİYORSUN DURUŞUNLA OTURUŞUNLA KALKIŞINLA KONUŞMANLA HELAL OLSUN SANA....

    Digerleri neyin peşinde olduğunu düşünüyorlar ama? acaba kendi aileleri tarfından daha üsluplu olmaya davet edilmiyorlarmı?

    fakat edilmezler çünkü hedefleri var ünlü olmak tv ekranlarında boy göstermek Türk halkı birilerinden nefret ederse asla başaramaz hevesleri onların kursağında kalır.

    bermuda şeytan üçgeni biraz edepli olunki halk sizi tutsun siz bi yerlerede gelseniz asla bir hiçsiniz önce aile ve ahlak kurallarını bilin ve ona göre hareket edin.

    neden kıskanıyorsunuz ALLAH İÇİN NUR GÜZELSİN ORDAKİLERİN HEPSİNDEN.

    DİGERLERİ daldan dala daldan dala hoplayan ağaç kakan kuşları gibi

    eger jürü ve ÖYKÜ HANIM sizde tarafsız olmaz iseniz tüm bu programı seyredenlere sesleniyorum SEYRETMEYİN.

    CASARETİNİZ VRSA NUR KIZIMIZIDA ELEYİN BAKALIM PROGRAM SEYREDİLECEKMİ.

    selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 51YASINDA OLAN BIR BAYAN TORUNLARIYLA ILGILENSIN BU GENC BAYANLARLA DEGIL ASIL IKILI OYNAYAN NUR NUR NUR ARTIK AT GOZLUGUYLE DEGIL NORMAL GOZLERLE IZLEYIN ALDIGIM DUYUMA GORE NUR VE YANDASLARI KARALAMA KAMPANYASI BASLATMISLAR VE BU IYI YORUMLARIN COGUNU NURUN YAKIN ARKADADLARI YAZIYORLAR YOKSA GERCEKTE NURU DESTEKLEYEN FAZLA IZLEYICI KITLESI YOK

      Sil
    2. NUR OYNUYOR OYUNCU NUR IKIYUZLU NUR

      Sil
  106. Arkaslar bence artik programı izlemeyelim çok fazla seviyesizlesti nasilsa nur orda dislaniyor 3maymun ve jüri bunlardan birini birinci seçecek boşuna reytingleri artirmayalim nurcum bunu okuyorsan bence o kalitesiz adaletsiz yarışmadan CIK artik senin yolun zaten acil o parayi enguzel şekilde kazanirsin bu yarisma artik seviyesizlesti

    YanıtlaSil
  107. Bende diger arkadaslara katiliyorum, Nurcum sen elensende önünün acik olacagi kanaatindeyim,Güler yüzün durusun terbiyen sana kesinlikle teklifler gelecektir .Bugünde dört gözle seyrettim,Kesinlkile seni acayip kiskaniyorlar.Konusmana hayranim .Bir insanmi bu kadar düzgün konusur.Ötekiler gibi el kol hareketlerin yok süper duruyorsun basini dik tutusun bile farkli Seni eleseler bile hic üzülme Jürinin cok büyük hatasi var ,vs vs deselerde sizin tartismalarinizi istemem yan cepe koy misali Basarilarr ve yolun acik olsun,Her seyin hayirlisi

    YanıtlaSil
  108. nur giderse kimse bu programı seyretmez bence.bu kadar taraflı ve rezil olunamaz.birinciniz belliyse niye bu program yapıldı.arkadan verseydiniz parayıda kurtulsaydık bu rezilliği görmekten.ama hiç değilse nuru tanıdık.duruşu,konuşmayı,tarzı öğrendik.tşk.ler nur....

    YanıtlaSil
  109. öykü emekli ol artık.tuğçe senin akraban filanmı.?

    YanıtlaSil
  110. show tv.yönetilcilerine sesleniyorum......tamam adı üstünde shov tv.bu da bi şov programıda....bu kadar rezil bi sov da olmaz artık...bu jüri üyelerini ve sunucuyu bi gözden geçirin artık.bu kadar taraflı bi program olamaz....gerekeni yapın bizlerede kulak verin.yoksa güme gideceksiniz.......reytinginiz düşecek......

    YanıtlaSil
  111. ayşegül boş birisin

    YanıtlaSil
  112. ayşenur o halin ne heryanın şişme.hele aglak

    YanıtlaSil
  113. bir erkek olarak o uc kızdan igrendim.car car.nur gıbı hanım olun en iyisi elenin

    YanıtlaSil
  114. Nur bozar bir numarasin. Ama yalakalikta yapmaciklikta ve sinsilikte. Insallah en kisa zamanda elenirsin. Cunku bu guzellik yarismasi degil tarz yarismasi. Ayrica abartildigi kadar da guzel degilsin. Makyaj guzelisin.

    YanıtlaSil
  115. Cok gıcıksın nur bozar

    YanıtlaSil
  116. nur eleniyormuş ee... kına yakarsınız artık.nurdan sonra seyredersiniz artık saçma programdaki saçma kızları...

    YanıtlaSil
  117. elensede gönlümün birincisi sensin nur.hiçbirine benzemedin.asaletinle geldin ve gittin.onlar gibi alavere dalavera yapmadığın için gönderdiler seni.sen bizim için number one'sin......başarılar sana.....

    YanıtlaSil
  118. şu kemal doğuluya çok sinir oldum.nuru azarlamak için bin türlü bahane buldu ya.ayşegülün tuğçeninde kaşı gözü oynuyordu niye onlara bi şey diyemedin.öykü de aynı şekilde.ne biçimsiniz.bu seyirci çok dikkatli gözünden kaçmıyo.bizleri aptal sanmayın

    YanıtlaSil
  119. özlem ağzının ortasına elimin tersiyle vurasım var.....................................................

    YanıtlaSil
  120. o agzı biri yırtsaaaa yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lütfennnnnnnnnnn şu kızın agzını yırtın nefes alamıyorum artık ayşeggül sana sesleniyorum yalvarıyorum özlemi bi zibart....

    YanıtlaSil
  121. evde kalmis özlem senin orda ne işin vaaarrr .........

    YanıtlaSil
  122. nur bozar.... sen ivanayı bile solda sıfır bırakırsın seni çooookkk seviyoruuuzzzzzzzz.............

    YanıtlaSil
  123. RTÜK e şikayet edelim nura yapilan halsizlik yeter nur sen bitanesin gerisi tam bir cirkef özellikle Oykuuuuuu gicik ördek agizli ......

    YanıtlaSil
  124. yorum nasıl düzenlenir bilen var mı veya silme burda ki sayfadan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size ait bir yorumsa eğer hangisi olduğunu belirtin ona göre silme işlemi yapabilirim.

      Sil
  125. bu programı rtüke şikayet edin millet.nur bozar öyle elenmez böyle elenir diye..de akılları başlarına gelsin.hepsi kumpas.yediler kızı göz göre göre

    YanıtlaSil
  126. aslında o programın en tarz kızı ayşenurdu.yapmacık lensli filan.hande yener taklidiyle gerçek halini gördük.beş para etmezmiş.ama kız kendine bi tarz yapmış.mavi lens,sarı saç,siyah giysiler filan.asıl değişim ondaydı.oda aklını kullansaydı şirin gözükseydi.ama işte tavrıyla bütünlüğünü koruyamadı.asil değildi.ama nur bambaşka. asil ve tarzlı.neyse o yani yapmacık değildi.halk o yüzden sevdi yani.yazık oldu.

    YanıtlaSil
  127. Anonim kullanıcılar yaptıkları yorumu silemezler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısa bir araştırmadan anladığım anonim yorumlar da siliniyormuş

      Sil
    2. Malesef bu mümkün değil üzgünüm :D

      Sil
  128. bi lafımda özlem çok konuşuyo gitsin diyenlere....ya kadın doğruları söylüyo saf saf.ne var bunda.işinize gelmiyormu.ayşegül ondan daha çığırtkan ve seviyesiz.torpilli diye başta sunucu ve jüri ses çıkaramıyo.özleme yaptığınız gibi onuda azarlasanız nasıl olur acaba.kadını şaklabana çevirdiniz oda bunu iyi kullanıyo aferin ona.hepinizle başa çıkıyo helal olsun....

    YanıtlaSil
  129. bir diğer lafım da tuğçe ve ikizlere....tuğçe gerçekten nuru taklit ediyo.birilerinden tüyo almış besbelli hanım hanımcık gözükmeye çalışıyo.ama yemezler biz onun önceki tavırlarını çok gördük nafile yani...ikizlere gelince ne oldu ya...etliye sütlüye bulaşmayan siz birden saldırışa geçtiniz nura..kim kafanıza girdi sizin, sizde oynamaya başladınız artık.sizide seviyordum ama itici geldiniz artık..

    YanıtlaSil
  130. bir diğer lafım da tuğçe ve ikizlere....tuğçe gerçekten nuru taklit ediyo.birilerinden tüyo almış besbelli hanım hanımcık gözükmeye çalışıyo.ama yemezler biz onun önceki tavırlarını çok gördük nafile yani...ikizlere gelince ne oldu ya...etliye sütlüye bulaşmayan siz birden saldırışa geçtiniz nura..kim kafanıza girdi sizin, sizde oynamaya başladınız artık.sizide seviyordum ama itici geldiniz artık..

    YanıtlaSil
  131. o aysegulden nefret ediyorum oykudende nur yoksa biiti yarisma guzel gizemmis yapmacik herseyi o konusmasi gicik

    YanıtlaSil
  132. Nur seni cok kiskaniyorlar bu gayet net! Senin icin disin bir ve gercekten kaliteli ve seviyeli birisin! Onlar bunu kaldiramiyor! Aysegülün bakislarindan belli ne kadar fesat kiskanc kavgaci biri oldugu!! Konusmalariylada kendi belli ediyor ben nuru kiskaniyorum diyemedigu icinde careyi ona saldirmakla buluyor! Nur ama hic bisekilde seviyesini düsürmüyor!!

    YanıtlaSil
  133. sevgili nur,

    bu yarışmadan elenmene sevindim çünkü sana iftira atanlar şöhret olmak için oyun oynuyorsun diyenlerin ne olduğunu TÜRK halkı görüp değerlendiriyor sen meşhur olmak istesen başkaları gibi dizilerde öpüşme sahnelerinde bulunursun.
    meşhur olmanın yolu oranı buranı açmaktan geçiyor maalesef ülkemizde bunlar ön planda sen gerçekten Türk halkının kalbinde taht kurdun yolun izin açık olsun ALLAH yardımcın olsun.Ayşegül Tugçe Gizem sizi tv lerde görmek istemiyor halk bunu bilin dedikoduya devam allah sizi bildiği kadar yapsın NUR la uğraşanların başına nur kadar taşlar düşsün.

    YanıtlaSil
  134. KEMAL BEY KINA GÖNDERECEGİM ARTIK YAKARSINIZ((((((((((=========

    BAŞTA AYŞEGÜLE SİZİ DAHA İZLEMEYECEGİZ.

    YanıtlaSil
  135. nur seni çok seviyorum o ayşegülden de nefret ediyorummm nuru çekemedikleri her hallerinden belli oluyo.nur sen gerçekten kaliteli ve seviyeli birisin.senin elenmene bi yandan üzüldüm bi yandanda sevindim .sevinmemin sebebi ayşegülden kurtuldun.

    YanıtlaSil
  136. Arkadaşlar kanal değiştirken görüyorum kesinlikle izlemiyorum bazı Görgüsüzler konuşmasını bilmeyerek çingene usulu ağız kavgası ediyorlar bu yorumumu bilhassa bu kavgayı edenlerin duymasını isterim

    YanıtlaSil

Google Hesabınız yoksa eğer, 'Yorumlama biçimi' bölümünde 'Adı/URL'yi veya 'Anonim'i seçebilirsiniz.