8 Ekim 2014 Çarşamba

Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi'nin Annesiyle Tanışma Hikayesi 8 Ekim 2014

Bu Tarz Benim yarışması Tuğçe Ergişi'nin acıklı duygusal hikayesi. Bu Tarz Benim'in 21. bölümünde 8 ekim 2014 tarihinde Tuğçe'nin sırası geldiğinde hikayesi stüdyodakiler dahil olmak üzere herkesi göz yaşlarına boğdu.

Tuğçe Ergişi : Anneannemle Üsküdar'da el ele yürürken 8 yaşındayken bir mahalleye girdik bir sürü insan vardı bir sürü insan vardı bir yaz günüydü. Annen senin orda dedi annemle camda tanıştım ben. Kaç kişinin annesiyle tanışma hikayesi olur ki.

Sunucu : Tamam ağalama makyajını bozucaksın, sakin ol

Tuğçe Ergişi : O çocukluğmu yaşayamadım ama annem hep sağlam oldu o kadar gençki. Belki de annemle tanışma hikayem olmasa belki ben bu kadar güçlü olamazdım

Sunucu : Ağlayacaksan ağla hepimiz ağlıyoruz zaten.

Son olarak Nur Yerlitaş : Ben senin anneni tedavi ettireceğim sen üzülme.

bu tarz benim tuğçe ergişi, bu tarz benim anne hikayesi, bu tarz benim tanışma, bu tarz benim tuğçe ergişinin hikayesi izle
Paylaş :
Etiketler:

1 yorum:

Google Hesabınız yoksa eğer, 'Yorumlama biçimi' bölümünde 'Adı/URL'yi veya 'Anonim'i seçebilirsiniz.