9 Ekim 2014 Perşembe

Bu Tarz Benim Yarışması Ne Zaman Bitecek Final Yapacak

10 Kasım 2014 Tarihli Güncelleme : Bu Tarz Benim yarışması Rtük'ün hazırladığı rapor neticesinde bu hafta içi yayından kaldırılabilir.

Bu tarz benim yarşması ne zaman bitiyor, bu tarz benim yarışması final ne zaman, bu tarz benim final bölümü, bu tarz benim hakkında bilmek istediğiniz herşey.

Bu Tarz Benim yarışmasının birincisi 6 aralık 2014 cumartesi gecesi finalde 100.000 Tl'nin para ödülüne sahip olacak ve program final yapacak.  Yaklaşık olarak 13 hafta sürecek olan program 13 yarşmacıyla başladı ve şuana kadar 3 eleme haftası yaşandı. 4. haftaya gelindiğinde bu tarz benim yarışmasının bitmesine tam olarak 56 gün kaldı.

bu tarz benim ne zaman bitiyor, bu tarz benim bitecek mi, bu tarz benim bitti mi, bu tarz benim final ne zaman, bu tarz benim yarışmasını kim kazandı, birincisi kim olacak,
Paylaş :

1 yorum:

Google Hesabınız yoksa eğer, 'Yorumlama biçimi' bölümünde 'Adı/URL'yi veya 'Anonim'i seçebilirsiniz.