8 Ekim 2014 Çarşamba

Fatih Harbiye İrem Derici Bu Şarkı Kalbimin Tek Sahibine Şarkısı

Fatih Harbiye Bu Şarkı Kalbimin Tek Sahibine

Fatih Harbiye 43. Bölüm Fragmanında Çalan Şarkı
Pelin : Ben onca acıyı seni o kıza bırakmak için çekmedim Macit!
Macit : Geçecek bunlar Neriman! Baban ikimizin birbirimizi ne kadar çok sevdiğimizi anlıycak.
Neriman : Nasıl ikna edicez
Macit : ben edicem gör bak sen yeter ki benim boynumu bükme.

 

Fragmanda adı geçen şarkı sözleri İrem Derici kalbimin tek sahibine

Bu şarkı kalbimin tek sahibine 
Ömürlük yarime gönül eşime
Bahar sensin bana gülüşün cennet
Melekler nur saçmış aşkım yüzüne

fatih harbiye dizisi irem derici, fatih harbiye kalbimin tek sahibine, kalbimin tek sahibine mp3 indir dinle, fatih harbiye kalbimin tek sahibine gönül eşine şarkı sözü sözleri
Paylaş :
Etiketler: ,

0 yorum:

Google Hesabınız yoksa eğer, 'Yorumlama biçimi' bölümünde 'Adı/URL'yi veya 'Anonim'i seçebilirsiniz.