17 Ekim 2014 Cuma

Her Şey Dahil 17 Ekim 2014 Gizem Güler & Tuğçe Ergişi Yorumları

Bu Tarz Benim'in iki ismi Show Tv her şey dahil programına katıldı. Bunlar için sosyal medyada yazılanlar.

Gizem Güler için yapılan yorumlar ; 

Sayniesma ; sızı görmekten gına geldı

Alper ; gizem nurun golgesinde kaldi nura saldiracak simdi

Endoplaz... ; Nur ile ortak ol ona yanaş ki ikinci ol yarışmada hahaha şaka lan şaka tv'de gördümde gıcık etmek için yazdım. Maşallahın var öptüm

Alper ; nur'u kiskaniyor gizem bilmiyorki nur' u herkez seviyor

Mustafa H. ; her insan üniversite okuyabilir üniversite okumak insanı üstün yapmıyor önemli olan topluma kendini ifade etme,Bu konuda açık  Nur

Tuğçe Ergişi için yapılan yorumlar ; 

Burak ; agla agla acilirsin. Kiskis

Aydinlar ; Nur'u kıskanmaktan dolayı duygularıma hakim olamıyorum desen anlarız. Kıskançlıktan çatladığın için mutsuzsun

Panpirella ; O zaman bugün kimse televizyonunu açmasın :ddddd (Herşey dahile çıkacağını öğrenince)

Kardüş ; yine ağlayıp durur off o kaşlarını görünce sinirlerim bozuluyo

Thanatos ; ay ciddi misin orada da aglican mi soyle de ona gore gunes gozluklerimle izliyim

Rahşan ; anladık aglıyorsun ama neden onunla başa çıkmadığını anlayamiyorsun ve cok gaza geliyorsun

Saranur ;  seni görmek istemiyoruz

Saranur ; bence gözlük takma ped tak gözünün altina daha emici

Alper ; programi kimse izlemez nur'a kim saldirdiysa mutlu olamiyor cunki insanlar seviyor onu bakin simdi gizem saldiracak

Dilekdiyebiri ; Ulan bu Tuğçe ergişi de fakirse biz ölelim ya insan kendini niye böyle acındırır

Erman Yaşar ; istanbul'un su sıkıntısı için çözüm>>> tuğçe ergişi.

Nazan H ; Ozleme bi tane carpacam smdi derken aglamiyordun, nura yalanci derken omuz atarken gene iyiydin aglamiyordun

Cengiz ; TuğçeErgişi in bu yapmacik gozyaslari beni bunaltti #BuTarzBenim @ShowTV  yapmayin kucuk duruma dugusrmeyin kendinizi -yemiyoruz biz

Zehra Gül ; Ama bu kadın dün ağladı bugün ağlıyor yarın da ağlayacak. Bir insan her gün mü ağlar ya nasıl beceriyosun bunu anltsna braz

Mert Can ; Ayşegül,Ayşenur ve Tuğçe Ergişi , hangisi daha iğrenç bi türlü çözemedim

Seçil Bıldırcın ; bu tarz benim yarışmacısı tuğçe ergişi sosyal medyada yazılanlara üzülüyormuş,bunu okuyorsan inşallah sen de ölürsün tuğçe ^.^

?PSY ; Tuğçe Ergişi durumu olmadığı için annesini tedavi ettiremediğini dile getirip ağlamıştı fakat köpeğine kıyafet tasarımı yaptırabiliyor


Gizem Güler ve Tuğçe Ergişi twitter hesapları @gzmglr1  -  @TugceErgisii

her şey dahil gizem güler tuğçe ergişi, her şey dahil gizem güler tuğçe ergişi izle,her şey dahil gizem güler tuğçe ergişi yorumları, her şey dahil gizem güler tuğçe ergişinin söyledikleri, her şey dahil gizem güler tuğçe ergişi dedikodular, bu tarz benim gizem güler, bu tarz benim tuğçe ergişi, bu tarz benim tuğçe ergişi yorumları, bu tarz benim tuğçe ergişi hakkında söylenenler, bu tarz benim tuğçe ergişi sosyal medya, bu tarz benim tuğçe ergişi yorum yap, bu tarz benim gizem güler hakkında yorumlar, bu tarz benim tuğçe ergişi kimdir,
Paylaş :
Etiketler:

2 yorum:

  1. SOYİSMİYLE MÜSEMMA TUĞÇE

    YanıtlaSil
  2. çokşımözelliklearıkssınveküstahsınfazlaoynanamaağlamayadevamağlamassanjürileryıdızvermez

    YanıtlaSil

Google Hesabınız yoksa eğer, 'Yorumlama biçimi' bölümünde 'Adı/URL'yi veya 'Anonim'i seçebilirsiniz.