8 Ekim 2014 Çarşamba

Kaçak Gelinler Cem Özkan Bilmeni İsterdim Bir Şeyi Şarkısı

Cem Özkan Bilmeni İsterdim...
kaçak gelinler müzikleri kacakgelinlerdizimuzikleri.blogspot.com farkıyla.

Kaçak Gelinler 15. Bölümde Çalan Cem Özkan Şarkısı
Almila'nın Özgür'ü kaza yaptı zannedip koşarak ona ulaşması ve ardından duygusal anların yaşanıp öpüştükleri sırada çalan şarkı.

 

Kaçak Gelinler Bilmeni İsterdim Bir Şeyi Şarkı Sözleri

Uzaklardasın şimdi dünya kadar
Duymadım ki sesini ömür kadar
Belki görmem yüzünü ölene kadar
kacakgelinlerdizimuzikleri.blogspot.com
Eğer bir gün görmezsem
Seni yeniden şu hayatta
Eğer bir gün görmezsem
Seni yeni yeniden şu hayatta
kacakgelinlerdizimuzikleri
Bilmeni istedim bir şeyi
Söylemek isterdim bir şeyi
Seni ne çok sevdiğimi
Seni nasıl sevdiğimi


kaçak gelinler bilmeni isterdim, kaçak gelinler cem özkan, kaçak gelinler cem özkan bilmeni istedim bir şeyi, kaçak gelinler cem özkan bilmeni isterdim mp3 indir dinle, kaçak gelinler 15. bölüm şarkısı
Paylaş :
Etiketler: ,

0 yorum:

Google Hesabınız yoksa eğer, 'Yorumlama biçimi' bölümünde 'Adı/URL'yi veya 'Anonim'i seçebilirsiniz.