11 Ekim 2014 Cumartesi

Sil Baştan Murat Dalkılıç Sevmesin Sarmasın Beni Sen Gibiler Şarkısı

Sil Baştan Dizisi Murat Dalkılıç'ın Söylediği Şarkı
Sil Baştan dizisinde ve diğer dizilerde çalan şarkılara ulaşmanın en kolay yolu

Sil Baştan dizisinin 3. bölüm ilk tanıtım fragmanında Murat Dalkılıç'ın çardak altında kızlara söylediği kızlarında ağzına düştükleri sahnede çalan şarkı. Şarkının adı : Aşka Doydum

 

Reytinglerde alt üst gecesi. Murat Dalkılıç Sevmesin Sarmasın Beni Sen Gibiler Şarkı Sözleri

Aşkın içinde bir aşk aradık
Doğru yolu bir türlü bulamadık
Asıl olan sendin bendim biz çok karıştık
İki cümleyle her şeyin geçeceğini sandık
Ayrı ayrı dünyalara biz çok alıştık
Sevmesin sarmasın beni sen gibiler
Görmesin duymasın kimse sesimi
Kırıldım çok yoruldum
Aşkı yaşamadan aşka doydum

murat dalkılıç sil baştan, sil baştan müzikleri, sil baştan dizisinde çalan şarkılar, sil baştan murat dalkılıç mp3 indir dinle, sil baştan murat dalkılıçın söylediği şarkı, sil baştan dizisi 3. bölümde çalan şarkı, sil baştan gitar müziği, sil baştan murat dalkılıç'ın yeni son bölümde söylediği şarkı hangisi, murat dalkılıç aşka doydum, aşka doydum şarkı sözü, sözleri
Paylaş :
Etiketler: ,

0 yorum:

Google Hesabınız yoksa eğer, 'Yorumlama biçimi' bölümünde 'Adı/URL'yi veya 'Anonim'i seçebilirsiniz.