10 Ekim 2014 Cuma

Turkcell AşkMeşk Paketi Mert Telefonun Başında Çaresiz Bekliyorum Reklam Şarkısı

Mert Turkcell'in Reklam Yüzü Oldu,

Merdecir dizisinin Mert'i şimdi Turkcell reklamının yüzü oldu. Hakan Altuğ ile birlikte Aşkmeşk paketi reklamında oynayan Mert'i ilk gördüğünüzde acaba Medcezir'in yeni fragmanı mı bu diye düşünmüyor değiş insan ama nitekim reklam sloganı.  Reklamda çalan şarkının adı ve söyleyen sanatçı :   Hakan Altuğ - bir telefon

Reklamda aramaz densede Eylül hanım dayanamayıp Mert Serez'î arıyor. :)

 

Telefonun başında çaresiz bekliyorum
Bekliyorum ama çalmayacak biliyorum
Yüreğim diyor ki boşuna bekleme
Aramaz gururundan seni çok sevsede

medcezir mert reklamı, medcezirdeki mertin oynadığı reklamda çalan şarkı, turkcell aşkmeşk paketi müziği, turkcellin yeni reklam şarkısı, turkcell aşk meşk, hakan altuğ bir telefon mp3 indir dinle, mert telefonun başında çaresiz bekliyorum
Paylaş :
Etiketler: , ,

0 yorum:

Google Hesabınız yoksa eğer, 'Yorumlama biçimi' bölümünde 'Adı/URL'yi veya 'Anonim'i seçebilirsiniz.