8 Ekim 2014 Çarşamba

Yılanların Öcü Hata Benim Günah Benim Suç Benim Şarkısı - Yılanların Öcü 6. Bölümde Çalan Şarkı

YILANLARIN ÖCÜ 6. BÖLÜM FRAGMANINDA ÇALAN TÜRKÜ...
kacakgelinlerdizimuzikleri.blogspot.com

Yılanların Öcü Hata Benim Türküsü

Yılanların Öcü dizisinin 6. bölüm 2. tanıtım fragmanında Fatma'nın kardeşiyle birlikte kaçarken Kara Bayram ardından koştuğu ama biraz geç kaldığı sahnede çalan türkü.



Bilemedim gıymatını kadrini
Hata benim günah benim suç benim

yılanların öcünde çalan türkü, yılanların öcü dizi müziği, yılanların öcü hata benim, yılanların öcü 6. bölümde çalan şarkı, yılanların öcü 8 ekim 2014 tarihinde çalan türkü nedir kim söylüyor, hata benim mp3 indir dinle
Paylaş :
Etiketler:

10 yorum:

  1. bu şarkıyı kim söylüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türküyü normalde Orhan Hakalmaz seslendiriyor ama dizide çalan versiyonları Kalan Müzik/Hasan Saltık yapıyor.

      Sil
  2. şuan kim seslendiriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimden Hasan Saltık demek geliyor. :)

      Sil
  3. Kim söylüyor turkuyu ya bayıldım

    YanıtlaSil
  4. hakan tasiyan çözdüm sonunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız oda söylüyor ama dizide çalan şarkının Hakan Taşıyan'la ilgisi yok.

      Sil
  5. Arkadaslar söyleyen Taylan Özgür Ölmez

    YanıtlaSil
  6. İndirme linkini paylasabilirmisiniz aceba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef paylaşamıyoruz üzgünüm

      Sil

Google Hesabınız yoksa eğer, 'Yorumlama biçimi' bölümünde 'Adı/URL'yi veya 'Anonim'i seçebilirsiniz.