6 Ekim 2014 Pazartesi

Alın Yazım Dizisi Yonca Lodi Sen Benim Alın Yazımsın Müziği Şarkısı

ALIN YAZIM DİZİSİ YONCA LODİ... 
bu şarkı kacakgelinlerdizimuzikleri.blogspot.com tarafından yüklenmiştir.

Alın Yazım Dizi Müziği

Yonca Lodi Sen Benim Alın Yazımsın Şarkısı

Kanal D'nin yeni hafta içi her gün yayınlanan günlük dizisi Alın Yazım'ın jenerik müziğini Yonca Lodi seslendirdi. Resmi internet sitesi haricinde yer almayan bu yorumu Kaçak Gelinler Dizi Müzikleri Dinle Blogspot farkıyla iliklerinize kadar hissedeceksiniz.

 

YONCA LODİ ALIN YAZIMSIN ŞARKI SÖZLERİ

Bir rüzgar geçti yüreğimden
Esti savurdu içimi yaktı
Bende kader misali
Seni arar dururdum
Öylece tuttum elinden
Sevdim ya geçtim kederinden
Aşk yarasıydı içime saklı
Gönlümde yerin hazırdı
Adın kalbime yazıldı
Gönderme dizin dibinden

Her beyazın siyahı var
Her gecenin önür yüzü
Sen benim eksik yarımsın

Her beyazın siyahı var
Her gecenin öbür yüzü
Sen benim alın yazımsın

alın yazım dizisinde çalan şarkılar, alın yazım yonca lodi, alın yazım yonca lodi şarkısı, sen benim alın yazımsın mp3 indir dinle, yonca lodi sen benim alın yazımsın şarkı sözü, alın yazım dizi müziği, alın yazım dizi müziği sözleri, bir rüzgar geçti yüreğimden
Paylaş :
Etiketler: ,

0 yorum:

Google Hesabınız yoksa eğer, 'Yorumlama biçimi' bölümünde 'Adı/URL'yi veya 'Anonim'i seçebilirsiniz.